• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Graag jullie mening deze astra gsi

mjtwjxwpcfqtgkslcb5omq.jpg

Hoi beste forum-leden,

Rij nu een paar maanden een vec c station, 1.9 cdti 120pk, en dit is een fijne auto maar heb geen zin om er de zomer mee te doen, wil graag terug een fijne gsi!!

Ben al een tijdje op zoek naar een astra gsi (liefst 2.0 8v), maar kan er hier in België niet echt een vinden naar mijn smaak.... of ze zijn veel te duur! (+/- 5000 euro)

Dus dan ga je maar is in het buitenland op zoek en daar kwam ik deze tegen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu is mijn vraag of dit een goede astra is en of iemand hem kent of in zijn bezit heeft gehad.

Mij ziet ie er wel strak uit, buiten die stickers en wa prulletjes.

Graag jullie mening of verleden van de astra?

Alvast bedankt opel liefhebbers! :thumbup

mvg Tijn

Terug
Naar boven