• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Graag jullie mening deze astra gsi

Tja, na regen komt zonneschijn zeker? En da tjoening gedoe vond ik ook maar niks hoor, nogmaals het ging mij om een stevige roestvrije astra, maar de velgjes die mochten er wel op blijven.

Zal er heus wel eentje vinden!

mvg Tijn

@TijnGsi16v wrote:Ja, idd. was me ff aan het opnaaien, had al een k*t dag en dan dit nog... Heb me er eentje gerookt en dat veranderd de zaak dan wel weer. Maar ben blij dat ik niet de enige was die hem zo vervelend vond.

Dacht in het begin van zijn posts al effe, ligt het nu echt aan mij? heb ik nu zo grof neergeschreven wat de feiten waren?

Nee hoor....

Als je wist dat zoveel gezeik was aan die auto was je er nooit heen gegaan... Snap niet eens dat die vent 3k durft te vragen dat ding is met zoveel gezeik nog geen 500 euro waard :wtf Je verwacht voor zo'n prijs ook een nette auto.

ik had net ff voor de gein op het profiel van die henk denissen uit utrecht zitten kijken en naar zijn verstuurde berichten maar tijn, geloof me haha, het ligt niet aan jou want hij zoekt bij alle andere berichten ook ruzie of hij weet niet hoe die moet communiceren maar alleen bij de eerste vraag, oftewel zelfbelang heeft ie hulp nodig van dit forum, toen was het nog geen slappe forum!

ach ja hij heeft weer genoeg aandacht gehad voor het hele jaar vind ik!

succes met je zoektocht naar een astra,

mvg marco

@Tijn, wrom zoek je geen astra met c20ne en daar de gsi looks aan geven?

modellen uit '94 zijn over het algemeen nog zeer goed

mijne is nooit aan gelast en geen roestplekje te vinden :wub

heb wel een hele nette astra statio van 94 te koop :jerry geen gsi maar goed kost maar 500 euro kun je nog hoop aan verspijkeren dan toch :D

Verwijderen, nee zonde, gewoon doorgaan voor het record. Ik had gezegd veel devotie,

niet met je eigen foto's strooien.

Ach als je niets zinnigs meer weet gooi het dan maar over n andere boeg. Altijd weer

mensen die reageren, leuk voor het record. Over vervelen gesproken.

GEWELDIG dat zoveel mensen zo heerlijk over de emmer gaan als er waarheden verteld

worden. nou tschau.

flikker nou gewoon op man! Krijg er zo wel stilaan genoeg van hoor, ieder mens heeft zijn grenzen! En als jij ze gaat opzoeken zal ook ik zeggen, niemand heeft je gedwongen om zo ver te gaan!

hier: :fy1

mooie is dat de topic starter de waarheid over die sloop gsi verteld en JIJ daar nogal vel op reageerd .dat daar weer reacties op komen had je kunnen bedenken ,maar ben het met je eens dit topic niet sluiten :thumb

@hdenisen wrote:Verwijderen, nee zonde, gewoon doorgaan voor het record. Ik had gezegd veel devotie,

niet met je eigen foto's strooien.

Ach als je niets zinnigs meer weet gooi het dan maar over n andere boeg. Altijd weer

mensen die reageren, leuk voor het record. Over vervelen gesproken.

GEWELDIG dat zoveel mensen zo heerlijk over de emmer gaan als er waarheden verteld

worden. nou tschau.

Jij bent echt humor :thumb :jerry

@TijnGsi16v wrote:flikker nou gewoon op man! Krijg er zo wel stilaan genoeg van hoor, ieder mens heeft zijn grenzen! En als jij ze gaat opzoeken zal ook ik zeggen, niemand heeft je gedwongen om zo ver te gaan!

Kerel laat je niet opjutten ;) neem het met een grote bus zout

@TijnGsi16v wrote:flikker nou gewoon op man! Krijg er zo wel stilaan genoeg van hoor, ieder mens heeft zijn grenzen! En als jij ze gaat opzoeken zal ook ik zeggen, niemand heeft je gedwongen om zo ver te gaan!

Gewoon laten gaan en niet meer reageren, die gast zit waarschijnlijk met een stijve lul achter zijn computer te geilen op de reacties die hij krijgt.

naai me nie op hoor, ben de rust zelve! :agent

was zelf de eerste die zei: gewoon negeren, maar als ie dan ook nog andere forum-gebruikers gaat lastig vallen...

Die blauwe astra is wel net maar een 5 deurs... en tja een station, heb ik al eentje gehad. Moet echt een 3 deurs zijn. Is voor mij het mooiste model van de F-jes.

grtz

jongens als we nu gewoon dat zielig kneusje negeren dan gaat ie vanzelf wel een ander lastig vallen of tot het uiterste drijven.

dat heb je zolang ze anoniem jou het bloed onder je nagels uit halen maar er alles aan doen dat er maar niemand ineens aan de deur kan staan

want dan kruipen ze bij moeder op schoot (neem aan dat zo'n kneus nog bij moeder woont, en elke avond gefrusteerd op forums en tussendoor een keer aan zijn piemel trekt wat nog nooit iemand heeft gedaan)

tijn laat je niet opklote door zo'n kneus

las de achterdeuren wel dicht voor je hoor geen probleem :jerry

maar denk dat de gemidelde die hier reageerd het wel komische vind ,dus maak je daar vooral niet druk om.

en staan toch astra's gsi zat te koop in het net dacht ik

k zal ook eens reageren :P

vind het topic echt wel leuk worden zo haha.

het kan gewoon niet missen dat die onrust stoker de verkoper is.

hij zit te zeiken als wij die auto af zeiken, waarom zou je een auto gaan verdedigen die je niet kent?

dus kan gewoon niet missen dat hij de verkoper is ;)

hey soepkip, da kan allemaal, hoewel HIJ zegt er niets mee te maken te hebben..

Ja, net als de detjes worden ze schaarser...

Ga nu nog ff van de avond genieten met het vrouwtje!

Kom straks nog wel is kijken!!

grtz

haha zou jij een auto waar je niks mee te maken hebt zo verdedeigen tengen over een stuk of 20 andere mensen? :P

ik niet in ieder geval.

dus ik weet vrijwel zeker dat hij de eigenaar is, of anders zit hij "kort bij het vuur" ;)

maar fjes zijn er zat hoor, alleen dat wat jij wilt is dan net weer een beetje uniek haha, maar waarom koop je geen 1.4 fje of zo?

die staan soms te koop voor 3 tot 500 euro.

hang je er met de tijd een ander blokje in, reken ik die op goed 200, uitgaande van een auto van 500, ben je 700 lichter ;)

als jjj vanaf belgie "ff" 400 km kan rijden voor een auto met een vraagprijs van 3000 dan moet het na mijn idee ook zat uit kunnen haha :P

:jerry :jerry :jerry

en dan koop je hem al makkelijker particulier, heb je dit gezeik wat hier nu is ook niet zo erg ja ;)

@soepkiepe wrote:haha zou jij een auto waar je niks mee te maken hebt zo verdedeigen tengen over een stuk of 20 andere mensen? :P

ik niet in ieder geval.

dus ik weet vrijwel zeker dat hij de eigenaar is, of anders zit hij "kort bij het vuur" ;)

maar fjes zijn er zat hoor, alleen dat wat jij wilt is dan net weer een beetje uniek haha, maar waarom koop je geen 1.4 fje of zo?

die staan soms te koop voor 3 tot 500 euro.

hang je er met de tijd een ander blokje in, reken ik die op goed 200, uitgaande van een auto van 500, ben je 700 lichter ;)

als jjj vanaf belgie "ff" 400 km kan rijden voor een auto met een vraagprijs van 3000 dan moet het na mijn idee ook zat uit kunnen haha :P

:jerry :jerry :jerry

en dan koop je hem al makkelijker particulier, heb je dit gezeik wat hier nu is ook niet zo erg ja ;)

Helaas mag je in België in tegenstelling tot Nederland er niet zomaar ff een ander blok in lepelen.

Terug
Naar boven