• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Graag jullie mening deze astra gsi

ja nu je het zegt heb ik daar wel eens wat over gelezen ja, maar kun je zoiets ook niet om keuren dan?

dat je bijvoorbeeld een astra 1.4, of 1.6, koopt, een los blok van een gsi die gesloopt is of zo, en dan opnieuw laten keuren?

tsja, of anders een nederlandse kopen, schorsen, ombouwen, en dan invoeren, of praat ik nu wat te makkelijk haha

@TijnGsi16v wrote:

@ petrolhead, Mooi filmpje... ben je een vorige eigenaar ofzo?? Staan wel leuke comments bij!

grtz Tijn

Lol, een aantal pagina´s verder dan gister maar even terug op je vraag.

nee geen vorige eigenaar van deze auto, ik had dit filmpje al eens eerder gezien en herkende hem natuurlijk direct,

jammer dat het zo´n afknapper was. :hmmz

@soepkiepe wrote:ja nu je het zegt heb ik daar wel eens wat over gelezen ja, maar kun je zoiets ook niet om keuren dan?

dat je bijvoorbeeld een astra 1.4, of 1.6, koopt, een los blok van een gsi die gesloopt is of zo, en dan opnieuw laten keuren?

tsja, of anders een nederlandse kopen, schorsen, ombouwen, en dan invoeren, of praat ik nu wat te makkelijk haha

nee dat mag dacht ik ook niet.

had vroeger op de mts een belg in de klas zitten ook met een redelijk verbouwde wagen en elk jaar voor de keuring was hij een week bezig om de auto weer standaard te krijgen zodat hij door de keuring kwam.

raar eigenlijk, je zult denken dat het in europa toch allemaal het zelfde is?

in feite zullen ze dan een nederlandse omgebouwde auto haast kunnen aan houden omdat die niet aan de voorschriften voldoen toch?

en zoals die belg bij je in de klas, als die aangehouden werd dan? werd zijn kenteken verder niet in genomen dan?

wel een boete maar ik weet niet hoe het dan zit met kenteken bewijzen omdat daar het kenteken bij de persoon hoort en niet bij de auto.

je koopt daat een kenteken en dat kun je op elke auto zetten die je koopt

@corsaracer wrote:wel een boete maar ik weet niet hoe het dan zit met kenteken bewijzen omdat daar het kenteken bij de persoon hoort en niet bij de auto.

je koopt daar een kenteken en dat kun je op elke auto zetten die je koopt

Hoe controleren ze dan een gestolen auto ?

stijve wat? wow, maar als ik die nou es niet heb. er zijn tenslotte 2 smaken.

nee drie eigenlijk we kennen ook nog n hermafrodiet. nee geen hema iets

anders. onee, ik mag eigenlijk geen i/d en n schrijven, maar je weet toch wel

wat ik met n bedoel.

MD, chapeau. In deez topic twee normale MD en HD. Das eigenlijk wel heel

weinig.

SK goed lezen, heb geen enkele keer SB verdedigd, alleen de heer Belg verzocht

zijn toon te temperen. Niet meer en niet minder.

Valt wel op dat heer zo boos wordt. Zegt genoeg dat ik gelijk heb. Hoef ik niet

hoor. Ben ik niet op uit. Alleen verbazingwekkend dat iedereen papegaaien

verdrag vertoont.

@hdenisen wrote:SK goed lezen, heb geen enkele keer SB verdedigd, alleen de heer Belg verzocht

zijn toon te temperen. Niet meer en niet minder.

Valt wel op dat heer zo boos wordt. Zegt genoeg dat ik gelijk heb. Hoef ik niet

hoor. Ben ik niet op uit. Alleen verbazingwekkend dat iedereen papegaaien

verdrag vertoont.

sorry dat ik me hiermee bemoei, maar;

punt 1, je hebt maar 44 berichten gepost, dus erg geloofwaardig ben je "nog"niet ( voor mij dan ) waarom zou hij dan op jou verzoek ingaan om zijn eerlijke toon te temperen??

punt 2, ik heb net even al je berichten doorgelezen maar er komt echt werkelijk geen zinnig woord uit, alleen maar commentaar.

punt 3, je meest actieve topic is dit topic :vertag

en van je zinnen snap ik geen snars van maar dat zal wel aan mij liggen.

pluspunt is dat je 2 calibra's hebt... als dat waar is. fotoootje? :D

Zoals de waard is, TB noord en trash zei je. Tsja sommigen kunnen niet lezen en

zijn nooit te overtuigen. Das niet mijn probleem en op onzincomment krijg onzin

comment. Maar ja sommigen kunnen daar domweg niet meer tegen op en

beginnen te schelden. Lachen hoor. Foto moet je maar opzoeken.

Denk maar echt niet dat ik mijn hele hebben en houwen met jou/jullie ga delen.

Bovendien heb ik alleen maar originele auto's waar jullie van walgen.

Ik heb heer Belg gevraagd normaal te schrijven, en dan ben ik de gebeten

hond. Tsja, zo werkt het eenmaal, maar kan er goed tegen hoor. Welterusten.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Is dit niet wat?? Hij is bijna helemaal origineel,en voor 600 piek??

Als je budget voor een mooie idd 3000 euro bedraagt kan je hier wel wat mee lijkt me.

Schermranden calculeer je sowieso in,als je ze er zelf in laat zetten weet je zeker hoe en wat.Eentje waar het al gedaan is weet je nooit hoe het gedaan is,en kan je dus over een jaar weer in de ellende zitten.

Denk als je persé een c20NE zoekt dat je sowieso roest hebt,want ergens in 93 is die vervangen door de 1.8 16V,en juist tot half 93 waren de Astra's zo slecht. De betere exemplaren van de F1 zijn allemaal laat 93 of 94 en dus altijd (1.8 of 2.0) 16V

Dan kan je beter voor weinig geld een matige kopen en die netjes maken als een op het oog nette voor flink geld wat later toch een slechte blijkt.

Dat is leuk zeg, die gsi heb ik ook 1 week gehad maar toen deed de verzekering moeilijk over een eerdere aanrijding die ik heb gehad dus moest uk hem weer weg doen.

Die gsi is in 2003 ingevoert, maar vind het raar dat hij hem weer verkoopt naar 16 dagen. :hmmz

Hij heeft nog 1 te koop, misschien voor de handel ;)

Vind hem er (mijn eigen mening) wel netter uitzien als de eerste, wat minder uitgeleefd.

@peter86 wrote:Dat is leuk zeg, die gsi heb ik ook 1 week gehad maar toen deed de verzekering moeilijk over een eerdere aanrijding die ik heb gehad dus moest uk hem weer weg doen.

Die gsi is in 2003 ingevoert, maar vind het raar dat hij hem weer verkoopt naar 16 dagen. :hmmz

dan kan jij ook vast wel vertellen of het nog wat is,of ie nog een beetje netjes is en of ie goed rijdt.

Zoja,dan is dit misschien wel de moeite voor tijn om eens heen te rijden.

enige wat niet origineel is,is de grille en de velgen,maar een rieger grille kan je zo ruilen voor een gewone GSI grille,en een paar waaiervelgen is ook zo gevonden. En denk dat een middagje poetsen wonderen verricht op deze Astra.

Hoi mensen,

bedankt voor het meehelpen zoeken, maar heb er eentje gevonden!!!! Open er straks wel even een nieuw topic over!

Echt heel fijn dat jullie me hebben geholpen! :thumb :thumb :wors

groeten Tijn

@asconahobbyist wrote:@peter86 wrote:Dat is leuk zeg, die gsi heb ik ook 1 week gehad maar toen deed de verzekering moeilijk over een eerdere aanrijding die ik heb gehad dus moest uk hem weer weg doen.

dan kan jij ook vast wel vertellen of het nog wat is,of ie nog een beetje netjes is en of ie goed rijdt.

Zoja,dan is dit misschien wel de moeite voor tijn om eens heen te rijden.

enige wat niet origineel is,is de grille en de velgen,maar een rieger grille kan je zo ruilen voor een gewone GSI grille,en een paar waaiervelgen is ook zo gevonden. En denk dat een middagje poetsen wonderen verricht op deze Astra.

ik zag dat hij er al een gekocht heeft,

maar ter info, toen ik hem had zat de hemel bekleding los (moest ff vast worden gemaakt) en er zat een knak in het stuur, deze kon je niet vloeiend draaien maar hakte af en toe.

motorisch... SUPER.. maar dat is wel weer 4 jaar geleden dus weet natuurlijk niet wat er allemaal mee is gebeurt.

Terug
Naar boven