Mijn naam is mitchel ook wel mitchke genoemd.
Nu mijn lease-auto er niet meer is heb ik vorig jaar augustus besloten om een opel combo-c te kopen uit 2002 ik heb zo een combo al eens als leenauto gehad en dat beviel me beter dan mijn partner van de baas
.
Niet allen op de rij-eigenschappen heb ik me voor de combo besloten ma ook omdat de laadruimte langer is dan de parnter.
En eigenlijk een combo kun je leuker stylen vindt ik.
Nu ben ik al langzaam begonnen met stylen van me combo (mijn foto's komen zodra ik heb uitgevonden hoe ik ze kan uploaden) uiterlijk:
* Ramen rondom zijn getint (achter helemaal zwart en voor redelijk donker)
* Lage zwarte zonnenband.
* Alle kunstof onderdelen op de handvaten na zijn meegespoten in het wit.
* Stadlichten vervangen door LED-verlichting evenals de kenteken verlichting.
Verdere plannen zijn: (cup)velgen, chrome-grill, soort van vivaro-opc uitlaat en meeeer muziek.
Mochten er mensen zijn met tips trucs of iets anders hoor ik dat graag ik sta voor veel dingen open ;-)
Groetjes Mitchke.
Nu mijn lease-auto er niet meer is heb ik vorig jaar augustus besloten om een opel combo-c te kopen uit 2002 ik heb zo een combo al eens als leenauto gehad en dat beviel me beter dan mijn partner van de baas
Niet allen op de rij-eigenschappen heb ik me voor de combo besloten ma ook omdat de laadruimte langer is dan de parnter.
En eigenlijk een combo kun je leuker stylen vindt ik.
Nu ben ik al langzaam begonnen met stylen van me combo (mijn foto's komen zodra ik heb uitgevonden hoe ik ze kan uploaden) uiterlijk:
* Ramen rondom zijn getint (achter helemaal zwart en voor redelijk donker)
* Lage zwarte zonnenband.
* Alle kunstof onderdelen op de handvaten na zijn meegespoten in het wit.
* Stadlichten vervangen door LED-verlichting evenals de kenteken verlichting.
Verdere plannen zijn: (cup)velgen, chrome-grill, soort van vivaro-opc uitlaat en meeeer muziek.
Mochten er mensen zijn met tips trucs of iets anders hoor ik dat graag ik sta voor veel dingen open ;-)
Groetjes Mitchke.