• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gran Turismo 5 [PS3]

Klopt daar moet ik je gelijk in geven.

Aan de andere kant, het zijn auto's uit vorige GT's alle Premium auto's zien er verschrikkelijk realistisch uit.

Je moet het maar zo zien. Toen de Astra en Cali in de vorige GT zaten ze van bijzonder goede kwaliteit waren.

Bij GT6 zullen de auto's die nu nog premium zijn maar dan tweedehands er ook minder uitzien in vergelijking met de premiums.

Heb weer nieuwe plaatjes online gezet, Dus neem gerust een kijkje :D

http://photobucket.com/DMLBgt5" onclick="window.open(this.href);return false;

AutodromoNazionaleMonza_2.jpg

AutodromoNazionaleMonza.jpg

Nrburgring24h_3-1.jpg

Een speedster is trouwens wel een leuke auto om mee te driften ben ik achter gekomen. Nu nog het driften meer onder de knie zien te krijgen king: . Heeft iemand al een insignia vrijgespeeld/gekocht?

Wou net zeggen. Vindt GT5 nu wel een beetje saai worden helaas. Ze moeten met meer Moderne auto's komen

Gran turismo begint bij mij ook een beetje saai te worden, kan nu alleen nog maar die endurance races doen, of b-spec. Maar b-spec is helemaal niks aan :puke . Ook vindt ik het raar dat je geen opel of vauxhall nieuw kan kopen, je kunt ze alleen winnen of bij de "used cars" kopen.

Ja precies daarom is het ook saai geworden. Speel het amper terwijl ik een jaar geleden volop aan het racen was.

Op het moment speel ik meer Battlefield 3, maar daar moet je van houden. Maar bij gt5 zijn de online evenementen ook wel leuk, moet je maar eens proberen. En je verdient er nog redelijk veel credits mee ook :D .

Ik heb nu een Corvette met Racing Modification, 874pk king: . Kostte wel wat credits, maar hij rijdt echt geweldig :D . Alleen bij het uitkomen van de bocht moet ik een beetje op het gas letten, want hij wil wel snel dwars gaan.

DMLB23 op psn als iemand nog eens wil meeten voor van racen, drag race of wat drift werk.

Moet idd zeggen dat ik het ook weinig speel in vergelijking met vorig jaar maar gaat elk weekend toch wel even aan (a)

Cod MW3 ook wel aardig aan t spelen.

Greetz D'Angelo,

Terug
Naar boven