[quote Hans GLX] @quandor, je zwaktebod is je dyslexie. Je kan niet lezen, wat @jopsa schrijft. Ook niet wat hij tussen de regels bedoeld. Begrijpelijk lezen, heet dat in de volksmond.
“En waar blijft uw oplossing voor andere serieuze problemen, flappie?” geeft aan dat je niet verder komt als: een laadkabel in of uitpluggen. Wat in elk instructieboekje besproken word. Vandaar de uitdrukking: RTFM dat is: Read The Fucking Manuals!
Dus je vind uit je laatste zwakke toevoeging, dat je wel een dokterstitel verdient hebt, om te beweren hoe topic starter een mogelijke tip kreeg?
Te zot voor woorden. Mag ik ff lachen? Over zelfverheerlijking gesproken. [End quote]
Om eerst met je laatste bericht te beginnen:
Bedoeld -> moet zijn bedoelt
de uitdrukking "
Begrijpelijk lezen" moet zijn "begrijpend lezen"
word ->moet zijn wordt
vind -> moet zijn vindt
verdient -> moet zijn verdiend
ehh,........................ :yahoo:
Verder : als jij de berichten goed had gelezen dan had je gezien dat topicstarter de auto niet in zijn bezit heeft / had, maar dat deze ergens in mei geleverd gaat worden. O ja, natuurlijk, het instructieboekje wordt hem vast wel vooruit toegestuurd :yahoo:
Het ontgrendel laadkabeldingetje advies was slechts 1 van de vele aangedragen oplossingen.
Dan uit een eerder bericht van je m.b.t. het niet hoeven hebben van iets om er wat van te vinden. Correct, helemaal mee eens, daarom vond en vind ik ook wat van jullie koets. Echter je zal mij
NIET betrappen op inhoudelijke / technische / adviserende zaken aangaande die auto en waarom niet?
doodsimpel : ik heb 'm niet en dus zou ik vraagstellers op jullie forum niet kunnen adviseren.
En geen enkel mens zit te wachten op berichten van jullie in de geest van : "Ohh, wat erg, zo'n dure auto en dan dat soort problemen" of een andere : "Herkenbaar".
Daarom was ik zo blij om ergens te lezen dat jullie ontopic willen gaan blijven. Welnu, mbt tot de elektrische Grandland hoeven wij van jullie dus geen postings meer te verwachten, want je wéét er niets van omdát je 'm niet bezit.
Tot slot : Premium onderbouwing, zie foto.