• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland electric 2024

Rest ook mij niets anders dan je veel plezier te wensen met je schoenendoos op wielen en voor degenen die meelezen nog één keer een filmpje van jou toen je klein was

Wappie2, ga nu toch eens genieten van het leven en bezorg jezelf geen hartinfarct ot een Tia o.i.d.

Ik stuur 'm wel een mailtje / PB tje, wellicht wil hij nog 1 keer een uitzondering maken en reageren. Wat je opmerking over Volvo betreft, kan ik alleen maar glimlachen. Alles wat ik wil kan ik daar, foto's zien, reacties lezen, reacties posten etc. etc. Hoe leuk is het om jouw (Hans Eilander) geneuzel te lezen over het brandstof verbruik. Topic op topic op topic op topic blijf je roeptoeteren over het gebruik en denk je nu écht dat het anderen boeit of jij nu 6,2, 6,5 of 6,7 liter per 100 Km verbruikt? Je blijft er echter maar over posten. Simpelweg om van te gieren en te brullen (lachen).

harDintfarct ?????? WTF................ gieren jongen, gieren................... gezien uw zinsbouw en schrijffouten ben je inderdaad dezelfde en 1 persoon met Vlokje alias Floki. Wat bedoel je eigenlijk met al uw gelul ? Uw Engels zal al niet veel beter zijn. Holy shit.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ie verbeterde snel zijn postje hierboven

waaaaaahhahahahahahahahha

ie schreef inderdaad harDinTfarct

HHHHAHhahaahahahahahhahahaha

"Ik stuur hem wel een mailtje"................. Jongen toch. Wat ben jij een echte geflipte schizofreen.

Ja, wellicht zal hij nog eens willen reageren...................... gastje. Wat een oelewap ben jij toch. Sttraks reageer jij natuurlijk. Je bent 1 en dezelfde; Nogmaals, reeds aangetoond.

Hoe gek kan je zijn. Hoe gek kan het hier worden. Wat een gek worden hier getolereerd....

Quandor ??? Stuurde je uzelf nu al een PB ? Niet vergeten he. Je bent Quandor, maar ook Floki. Nu begrijp ik waarom je meerdere profielen aanmaakte. Je MOET DAT DOEN WANT ANDERS PRAAT NIEMAND TEGEN U. Ik begrijp je nu. Eenzaamheid en verstoten zijn kan hard zijn; NEE, ik heb niet met je te doen. Je doet alsof een een enorme vriendenkring en sociaal leven hebt. Je bent "the leader of the band" maar eigenlijk stel je geen fluit voo ren dat weet je zelf ook. Ik wens je een prettige reis op het Ford forum met uw alter ego, de FLOKI

13 mei 2024 om 20:29#18552530REAGEER
jopsa/Wappie1Deelnemer
44 43

“Ik stuur hem wel een mailtje”…………….. Jongen toch. Wat ben jij een echte geflipte schizofreen.

Ja, wellicht zal hij nog eens willen reageren…………………. gastje. Wat een oelewap ben jij toch. Sttraks reageer jij natuurlijk. Je bent 1 en dezelfde; Nogmaals, reeds aangetoond.

Hoe gek kan je zijn. Hoe gek kan het hier worden. Wat een gek worden hier getolereerd

@Wappie1 / Hopsi : dáárvoor is de correctiemodus. Je kan dan eventuele typefouten corrigeren. Jij bezit die vaardigheid kennelijk niet, gelet op je zin hierboven:

Wat een gek worden hier getolereerd…. [end quote]

'Een gek' is enkelvoud, 'worden hier........' wordt gebruikt voor meervoud.

Heb jij overigens BUSO onderwijs gevolgd en heb je daarvan een diploma gekregen of...........?

@Wappie2 : ik heb meer gedaan dan mijn basisschool doorlopen en een rijbewijs BE en CE 95 behaald. Laat ik mij daartoe beperken.

"wat een gek worden hier getolereerd"

Ja, ik schreef eerst "gekken" Veranderde dat naar "gek". 1 persoon dus die bestaat uit 2 gezichten. Jij en uw alter ego Floki.

Ik vergat inderdaad het werkwoord aan te passen. Deze mogelijkheid had je nog niet door he, Quandoki ??

Ik bedoel dus dat ik uiteindelijk vond dat er hier maar 1 echte gekaanwezig is. Niet meerdere, we mogen niet veralgemenen. Alhoewel....je telt wel voor 2 gekken. Jij en je aliasje. Je doet andere opgesloten gekken zelfs blozen jij.

Roeptoeteren, roeptoeteren, maar goed, ook dan roeptoeter je want als je 'gekken' veranderde naar gek, blijft worden érg fout taalgebruik. Samengevat :

wat een gek wordt hier getolereerd of

wat een gekken worden hier getolereerd.

Geen van beiden schreef je juist, maar gelet op je vermoedelijke BUSO achtergrond zal niemand hier het je echt kwalijk nemen, hooguit wat smakelijk lachen.

Grijns, 'Papier hier'.

Vermoedelijk levert Volvo de zuigers ook in de door klanten te kiezen kleurtjes? Kunnen klanten zo nu en dan eens genieten van de mooie kleuren.

Mooi he? Zouden de eigenaren voor het wegrijden bij iedere rit even de kap openmaken om te genieten? Hi, hi, hi, vást wel.

Af en toe moet ik wel om je lachen. Voor een Bronco koop je 5 EX 30 koektrommeltjes of, net zoals je wilt 3 XC40 koektrommel / smurfenautootjes.

Terug
Naar boven