• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland X besteld

Vorige week Zondag mijn Grandland X besteld.

Na eerst heel wat reviews te hebben bekeken van diverse SUV's en uiteindelijk te hebben proefgereden in de Grandland X bij Opel Van Kouwen in Amsterdam ZuidOost mijn Grandland X besteld.

Er ging heel wat wikken en wegen aan vooraf. Ik heb eerst een lijst gemaakt met welke opties ik écht op mijn nieuwe auto wilde hebben dus o.a. Led verlichting, automaat, lederen bekleding, cruise control en navigatie. Bij veel merken kom je dan uit op de duurste uitvoering, maar dan missen er altijd nog een aantal van de gewilde opties. Zodra je deze dan toevoegt kom je op hoge bedragen uit, vooral bij bijvoorbeeld Mini of Volkswagen. Ook zijn er dan weer merken welke de combinatie aan gewilde opties niet aanbieden.

Wat uiteindelijk een heel goede vergelijker is is de autovergelijker van de alom bekende auto recensie site (die van dat blad ....week). Hier kun je vier auto's met elkaar vergelijken met de gewilde opties geselecteerd, wat uiteindelijk ook mijn gevoel bevestigde is dat de Grandland X het beste in de opties zit voor de voordeligste prijs, daarbij komt ook nog eens dat iedere recensent zeer te spreken is over de driecilinder motor van PSA.

Ik zal hier het verloop gaan bijhouden van mijn bestelling en bij deze plaats ik ook alvast een foto van exact dezelfde configuratie (van het exterieur) als hoe ik mijn auto heb besteld.

n4h2xb68lik0kuwvj22vrt8tzomc5nqi.jpg
h794qllj16qjwor996w4vvroj0btl3gt.jpg
ixb6y749gfzq0mc9f4vwnugd8sf46vdf.jpg
0gnhsyrjv7thmbgm72gtoy7yo9hz2nit.jpg
ieb7c66jcw02922exn1b77e6qk0m63sf.jpg
tw1clil6g5es6l43ebntzkhejp3c3cvn.jpg

Terug
Naar boven