• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland X besteld

Quadrijder2,

De mijne is 1-5-2019 besteld. En weet sinds gisteren dat hij nu ein-de-lijk op transport is.

Is begin oktober al van de band gerold.

Meer dan 9(!) maanden wachttijd inmiddels.

Ik snap er helemaal niets van, maar baal er behoorlijk van!

Dus augustus bestellen en februari leveren klinkt nog niet zo gek .

Het laatste bericht van de dealer is begin februari ?
Hij zal toch al wel in Nederland zijn meem ik aan.
Maar nog steeds geen leverdatum.
Dus wachten maar af.

<p style="text-align: left;">Hier ook nog steeds geen bericht. Sinds 6 januari op transport. Dat duurt toch ook geen 3 weken lijkt me. Bijna 4 maanden tussen productie en levering!</p>
Wagenparkbeheerder heeft morgen een afspraak met leasemaatschappij. Hopelijk dan meer duidelijkheid.

Van de dealer hoor ik, noch de leasemaatschappij, helemaal niets. Er is al 3x een leverdatum overschreden, zonder dat ook maar iemand op de hoogte is gesteld. Is dit een normale gang van zaken?

Wij worden door onze dealer netjes op de hoogte gehouden. De leasemaatschappij is na de bestelling stil, maar die hebben we pas nodig na de levering ;). Half november besteld. Vorige week maandag op transport en deze week al bij de dealer binnengekomen. In afwachting van de levering :happy02:

Vandaag, via de leasemaatschappij, gehoord dat levering 24-2 wordt. Auto is dan al 4 maanden geleden geproduceerd :wacko: :wacko: :wacko:

Ben benieuwd overigens, want heb al 3x eerder een leverdatum gekregen.

[quote quote=18372142]Hier is gelukkig ook alles goedgekomen. November besteld, afgelopen weekend uitgeleverd
happy02.gif
.[/quote]

Heel veel rijplezier met de GLX :good:

Vandaag dan eindelijk mijn glx mogen ophalen :yahoo: :happy02:

Eerste km waren een genot. Fijne hoge zit, nog geen zaken tegengekomen die niet werken. S/s en dode hoek detectie werken prima.

Morgen maar eens de tijd nemen om alle instellingen goed te zetten en evt te updaten.

[quote quote=18372679]Vandaag dan eindelijk mijn glx mogen ophalen
wpml_yahoo.gif
happy02.gif
Eerste km waren een genot. Fijne hoge zit, nog geen zaken tegengekomen die niet werken. S/s en dode hoek detectie werken prima. Morgen maar eens de tijd nemen om alle instellingen goed te zetten en evt te updaten.[/quote]

Heel veel veilige en plezierige kilometers :good:

Ja hoor de eerste 100 km staan erop.
1/2 jaartje wachten maar ja gewoon snel vergeten en genieten.
Ik zal snel mijn ervaringen en foto's plaatsen. ?

[quote quote=18372771]Ja hoor de eerste 100 km staan erop. 1/2 jaartje wachten maar ja gewoon snel vergeten en genieten. Ik zal snel mijn ervaringen en foto’s plaatsen. ?[/quote] Veel plezier met de automaat! Ben benieuwd of je het net zo fijn vind rijden als ik dat doe.

Terug
Naar boven