• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland X besteld

Gisteren te horen gekregen dat de leverdatum van 23-7 is opgeschoven naar de tweede week van augustus...

Dat wordt dan nog niet rijden met de GLX als de kleine is geboren!!

@Jan Driebeen,

Dat gaat snel zeg, in 2 dagen tijd van code 33 naar klaar met productie. Aangezien jij 3 of 4 dagen eerder op afleveren staat dan zal ik vandaag of morgen wel naar code 35 gaan. Zou het eindelijk een beetje gaan vlotten?

Jan, wil je ons op de hoogte houden vwb de voortgang? Ben erg benieuwd wanneer de auto aankomt bij de dealer.

Wie kan mij vertellen of ze in de fabriek in Sochaux 7 dagen in de week werken? In dat geval zou de code van de voortgang ook in het weekend kunnen veranderen...

Heeft iemand al foto's / video's van het productieproces van zijn/haar GLX gezien? Via myOpel lukt mij dit in ieder geval niet en volgens info van mijn dealer zou dat wel moeten kunnen...

[quote quote=18357023]@jan Driebeen, Dat gaat snel zeg, in 2 dagen tijd van code 33 naar klaar met productie. Aangezien jij 3 of 4 dagen eerder op afleveren staat dan zal ik vandaag of morgen wel naar code 35 gaan. Zou het eindelijk een beetje gaan vlotten? Jan, wil je ons op de hoogte houden vwb de voortgang? Ben erg benieuwd wanneer de auto aankomt bij de dealer.[/quote]

Doe ik :good: Ik zie trouwens weer een viertal nieuwe Optioncodes ertussen staan, beginnen allemaal met XZA. Kan helaas niet uitvinden wat deze codes betekenen...

[quote quote=18356905]

hreedijk wrote:
Dealer gaat het uitzoeken hoe het zit , wel mistlampen in documentatie, niet bij levering.
Ja dat is zeker een vreemde zaak. Maar ik vraag me af of die eventueel achteraf nog in te bouwen zijn? Ik ben benieuwd wat je er uit haalt.
wpml_wink.gif
[/quote]

Heb een reactie: De mistlampen is een productie wijziging geweest vanuit Opel nadat uw auto reeds op de productieband stond. De Limited edition is nadien gekomen.

M.a.w., het klopt dat tijdens de bestelling er geen mistlampen bij zaten.
Heb niet gevraagd of deze nadien ingebouwd kunnen worden, is voor mij geen must, wilde alleen zeker weten dat het klopte .

[quote quote=18357029]

Mark van Veluw wrote:
Wie kan mij vertellen of ze in de fabriek in Sochaux 7 dagen in de week werken? In dat geval zou de code van de voortgang ook in het weekend kunnen veranderen…
Ik mag toch hopen dat ze daar op Gods dag ook gewoon rusten van hun werken? Ik zou geen auto willen hebben die op zondag gemaakt is. Dan zijn mogelijke problemen meer regel dan uitzondering, naar ik vrees.
wpml_cry.gif
[/quote]

Dat moet eenieder voor zich weten Hans, leven en laten leven.

Ikzelf ga zondag a.s. ook weer aan het werk, vrijwillig welliswaar. Ik hoop dan ook dat ze bij Opel/Peugeot wél op zondag werken, dat scheelt wachttijd.

lekker dan;

38 / Produktionsende

Letztes Änderungsdatum 08.06.2018

voraussichtliches Auslieferungsdatum04.07.2018

[quote quote=18357042]

...En ik wil niemand de wet voorschrijven! Die wet is al ooit geschreven, en het is voor ieders eigen verantwoordelijkheid zich hieraan te houden of niet.

[/quote]

Zo kom je helaas wel een beetje over Hans, er is volgens jou maar 1 manier en dat is de manier waarin jij gelooft. Alleen daarom al doe ik het anders dan jij Hans.

Dag Hans, het ga je goed, dat meen ik serieus.

Gaat nu wel snel, krijg hem nu ook 2 dagen eerder. (dat is ook weer nieuw).

43 / Anerkannt für den VersandLetztes

Änderungsdatum 08.06.2018

voraussichtliches Auslieferungsdatum 02.07.2018

Terug
Naar boven