• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland X besteld

En op de trein naar Nederland. Status 44 :applause01:

Grandland X 1.2 Innovation met Innovation+ pakket, 19”velgen, Diamond Black, Panorama dak, Trekhaak

[quote quote=18357758]Vrijdagmiddag gaat t eindelijk, na bijna 8 maanden wachten, gebeuren. Mn Grandland Innovation Moonstone grey wordt afgeleverd
wpml_yahoo.gif
praying01.gif
[/quote] Het lange wachten gaat eindelijk beloond worden. Stuur je een foto van jouw nieuwe aanwinst? Bij mij is de code nu ook op 49 gezet met 28-6 als leveringsdatum....

Ik denk dat het status 60 wordt indien de afspraak met de klant is gemaakt voor afhalen?

En, het zal jou een zorg zijn! Vrijdag stuur jij in je nieuwe wagen!

Mijn status veranderd jammergenoeg niet meer, ik zal ook gebeld worden volgende week voor een afhaal afspraak vermoed ik...

Soms zijn dingen te mooi om waar te zijn. Lijkt wel heel snel te gaan ineens:

Auftragsstatus
48 / Versandbereit
Letztes Änderungsdatum
27.06.2018
voraussichtliches Auslieferungsdatum
01.07.2018

Toch maar even bellen met de dealer.

Grandland X 1.2 Innovation met Innovation+ pakket, 19”velgen, Diamond Black, Panorama dak, Trekhaak

Tada :happy02:

58 / Anlieferung beim Händler

Letztes Änderungsdatum 27.06.2018

voraussichtliches Auslieferungsdatum 28.06.2018

@Joepke-m Veel plezier vandaag met het ophalen van de GLX. :yahoo:

[quote quote=18357873]Na de onthulling helemaal vergeten nog wat foto’s te nemen
happy03.gif
[/quote] vandaag schijnt het zonnetje perfect voor wat mooie foto’s ☀️Veel plezier met de nieuwe auto :good:

[quote quote=18357911]Mooi! Mag ik vragen welke 2 letters jouw kenteken mee begint? Ik denk SZ?[/quote]

Mark, heb jij nog iets vernomen van jouw dealer? Van mijn dealer heb ik sinds maandag niks meer gehoord... Ik hoop toch echt dat ik van de week wordt gebeld om de glx op te komen halen...

<p style="text-align: left;">Hoi Jan,</p>
Ik heb nog niets vernomen. Als het goed is dan komt de auto deze week bij de dealer aan. Ik hoop dan dat ik de auto zaterdag kan komen halen...

Anders wordt het die week erop.

Ben het wachten nu wel beu, zeker als je weet dat de auto klaar is en ergens niets staat te doen!

Het gaat een beetje om de manier waarop Hans, zoals jij het "zegt", strijk je de mensen gelijk een beetje tegen de haren in. Jij vindt het maar belachelijk (zo kom je over althans) dat mensen het kenteken zwart maken op foto's...

Er worden hier op dit forum echt een hoop dingen gezegd waarvan ik denk, pfff onzin, of pffff raar, maar dat moet je gewoon voor je houden en niet meteen van je afschreeuwen dát je het onzin of raar vindt. Daarmee zet je jezelf neer op een bepaalde manier...

Dat is dus wat ik bedoel met leven en laten leven...

Terug
Naar boven