• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland X besteld

Auto besteld en zou wk 24 komen. Helaas nu nog steeds niet bij de dealer. Delivery date staat op 20 juni maar dat is dus niet gelukt. Blijft op code 48 staan. Wachten duurt zo lang :cry: hahaha

Dealer belt en mailt wel maar ook zij zijn natuurlijk afhankelijk.

[quote quote=18367052]Auto besteld en zou wk 24 komen. Helaas nu nog steeds niet bij de dealer. Delivery date staat op 20 juni maar dat is dus niet gelukt. Blijft op code 48 staan. Wachten duurt zo lang
wpml_cry.gif
hahaha Dealer belt en mailt wel maar ook zij zijn natuurlijk afhankelijk.[/quote]

herkenbaar...Maar als je de auto eenmaal in je bezit hebt ben je het lange wachten vergeten :-) Nog even volhouden ...

JIPPIE, zaterdag GLX halen... 7 maart besteld, geduld een schone zaak... :good: :happy02: :happy02: :happy02: :happy02:

Een dag eerder dan gepland hebben we gisteren de auto mogen ophalen. Wat een bak, wat een power! Lachend achter het stuur en vol trots zit je in deze auto! Nu nog een hoop ontdekken maar voorlopig hebben we hem wel dus dat komt goed! :happy02:

Donderdag mijn tweede Grandland X ophalen, de eerste is na 270 KM kapot gegaan.
Het zal een 1.2 Ultimate worden in Moonstone grey

Meer mensen die problemen hebben gehad met de auto? Probleem is als volgt ontstaan:
Auto in Cruise Control en vervolgens bij het aanrijden van een stoplicht de koppeling intrappen.
Na +/- 10 secondes gaat de CC eraf en stopt de auto er mee. Electronica etc. werkte nog wel.
Vervolgens kreeg ik de auto niet meer. Alleen compleet van de accu afhalen heeft geholpen.

Na 5 weken bij de garage gestaan en 2 nieuwe computers en wat nieuwe software gekregen.....heeft Opel hem teruggenomen.
Donderdag dus weer een andere.

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus wil me even voorstellen. Mijn naam is Ronald en ik heb eigenlijk altijd Opel gereden. Ascona, Record, Omega, Vectra en Insignia. Na een uitstapje naar een Nissan Qashqai ben ik weer terug bij Opel. Omdat ik in aanmerking kwam voor een lease auto is het geworden een Grandland Business Executive 1.2 turbo, 8 traps automaat , Moonstone Grey, Executive +pakket en winter pakket met bi-coler velgen en camera :happy02: .

De auto staat op voorraad dus hoop over een paar weken al te rijden. Alleen nu nog even mijn eigen auto verkopen. Zodra hij er is zal ik foto's plaatsen.

Hallo allemaal,

Na een tijdje meegelezen te hebben zal ik me eigen is voorstellen. Ik ben Patrick en na mijn Opel Astra G uit 1999 hebben ik en me vrouw een Grandland X innovation model besteld in de kleur Topaz Blue. :happy02: Hij is besteld op 16 mei 2019. De verwachte leverdatum is 20 september 2019. :cry: ik vind de levertijd wel echt lang. Weet iemand de reden hiervan?

Groetjes Patrick

[quote quote=18367792]Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum dus wil me even voorstellen. Mijn naam is Ronald en ik heb eigenlijk altijd Opel gereden. Ascona, Record, Omega, Vectra en Insignia. Na een uitstapje naar een Nissan Qashqai ben ik weer terug bij Opel. Omdat ik in aanmerking kwam voor een lease auto is het geworden een Grandland Business Executive 1.2 turbo, 8 traps automaat , Moonstone Grey, Executive +pakket en winter pakket met bi-coler velgen en camera
happy02.gif
. De auto staat op voorraad dus hoop over een paar weken al te rijden. Alleen nu nog even mijn eigen auto verkopen. Zodra hij er is zal ik foto’s plaatsen.[/quote]

Welkom en veel plezier op dit forum

[quote quote=18367794]Hallo allemaal, Na een tijdje meegelezen te hebben zal ik me eigen is voorstellen. Ik ben Patrick en na mijn Opel Astra G uit 1999 hebben ik en me vrouw een Grandland X innovation model besteld in de kleur Topaz Blue.
happy02.gif
Hij is besteld op 16 mei 2019. De verwachte leverdatum is 20 september 2019.
wpml_cry.gif
ik vind de levertijd wel echt lang. Weet iemand de reden hiervan? Groetjes Patrick[/quote]

Welkom Patrick. Levertijd van 4 maanden valt mee. Een aantal, waaronder ik, moesten 7 maanden geduld hebben. Maar het is het wachten waard :good:

Bedankt Jan,

Ik ben me nog aan het inlezen maar zijn er bepaalde zaken waar ik bij aflevering op moet letten?

Ronaldglx zeker op letten dat de software navigatie de laatste verzie is, bij mij was dat V10 en er stond toen V12 op my.opel nu staat er V14 op op de site

de mijne moet nog ge update worden. dat laat Ik doen in de garage. moeten hem maar goed afleveren, kijkt ook naar de lak of die goed is en tussen de deuren zeker de voor deuren waar de scharnieren zijn want daar spuiten ze regel matig geen lak. dat het koffer deksel er goed in gemonteerd is laat ook te wensen over, en er zijn nog meer problemen met de afwerking van deze GLX, let ook op de bekleding deuren want die zijn van karton en kraken ook

Beste grandland rijders
Praten we wel over dezelfde auto.
Super deze Opel.
Geweldig die achterklep.
Navigatie perfect in Frankrijk heeft ie ons keurig overal heen gebracht.
Geen kraakjes en piepjes.
Netjes overal in de lak.
Wat ik dan mis is een automaat. :good:

Terug
Naar boven