• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland X hybride 4 - electrische vs motor km's

Ik geloof dat je dit nu al voor de 2e of 3e keer deze week schrijft. Wanneer ga je het in de praktijk brengen?

Daar is @wappie1 dan met zijn reqctie, ik voorspelde en stuurde erop.

Ik heb 'm in een ander topic kei- en keihard geconfronteerd met het liegen dat hij daar AANTOONBAAR deed. Dat frustreert 'm kennelijk zodanig dat hij anderen, ic mij, nu van liegen beschuldigt

Het grappige is alleen dat ik daar aantoonde dat hij loog en dat hij alleen maar roeptoetert dat ik lieg of loog maar hij dit niet kan aantonen. Redelijk zielig helaas.

Enne, wappie2, wáár beweerde ik dat ik een kleindochter van 8 zou hebben?

Waar lieg ik wat, vertel?

Ik heb iedereen op het forum ŵél kunnen laten genieten van de door mij aangetoonde leugens die wappie1 / @jopsa schreef.

Ohh, jij gaat dingen aannemen en roeptoeteren? Je had ook kunnen schrijven : "Ik vind / ik denk", da's boterzacht en betreffen jouw vermoedens en aannames.

IK heb wappie1 / @jopsa keihard op een leugen betrapt in een topic waarin hij schreef en ik heb jou ik weet niet hoe vaak aangegeven dat je dingen beweerde die bij een beetje onderzoek eigenlijk toch iets anders bleken te zijn, of,.......... ben je dat alweer vergeten? (Leeftijd?)

Houdoe, voor de 5e of 6e keer deze week? Wanneer ga je je er écht aan houden, of mag ik je er (weer) niet op wijzen dat je uit je net kletst en niet doet wat je schreef, namelijk dat wel klaar was hier?

Geef Flookje alias quandor leugenaar een rouwkrans

Mij betrappen op een leugen. :scratch:

Dat klein kind hoorde nooit over sarcasme, cynisme, humor.... de domoor

Daar is wappie1 / @jopsa dan toch weer, zó lekker manipuleerbaar.

Helaas moeten we ook vasstellen dat zijn cognitieve vaardigheden teruglopen. Het juist schrijven van een naam wordt al wat lastiger voir hem.

Hoe zit het met de hybride nu, quandor alias Floki of omgekeerd...

Je weet overal alles van. Vertel ons wat over de kilometers, kenner....

Of over uw autistische armbeweging....

Nog andere bewegingen geautomatiseerd ondertussen ?

Door steeds te reageren en steeds vreemder dingen te schrijven doe je precies wat ik wil dat je doet. Hoe dat wordt genoemd?

Manupilatie

MaNUpilatie... wat zodat nu weer zijn ?

Zo zot als een achterdeur is quandor alias Floki

IQ van een oorworm gastjes...

Dan gaat hij spreken over cognitiviteit...

De looser

Vooruit dan, geen manipuleren maar sturen / weten wat er gaat gebeuren en ook nu weet ik het.......

Wedden dat er binnen no time een reactie komt? Zo, ja, dát is dus sturen / weten wat er komen gaat.

Gek,

Wedden dat er wel of geen reactie komt.

De betrapte en doortrapte Leugenaar., dat ben jij.

Je viel door het paasmandje.

Quandor, Floki , welke namen heb je nog allemaal ? Grootprater.

Gespleten persoonlijkheid. Jij bent onwaarachtig. Je bent een gek die meent iedereen te moeten schofferen.

Het gaat hier over wagens die voldoen of niet voldoen. Begrijp je dat nu nog niet ?

Die van mij voldeed niet. Ik stel me zelfs de vraag of jij ooit wel grandramp reed. Je loog nogal wat in het verleden zo bleek.

Met een half uurtje al. Er wordt geheel aan mijn verwachtingen / sturing voldaan. Dat verdient een :good:

als dat het enige is wat je kan aantonen toont dat de grootte van uw schedel en hersenpan niet (waarschijnlijk buiten proportie) maar wel de inhoud ervan. Een oceaan...........

En ja, daar is 'ie weer. Zeg nu niet dat ik het niet heb voorspeld / niet erop heb gestuurd, want je reageert weer.

kom op met uw zogenoemde kennis (over velgen en bandjes liefst niet) over problemen. Grootprater. Serieuze problemen geef je niet thuis behalve janken. je jankt waarschijnlijk nog harder dan uw 2 honden. Floki (de elandenjager) en Quandor (de sjoemelpoedel)

Hi hi, (sorry meelezers) ik wil graag dat wappie1 / @jopsa reageert en om hondentermen te gebruiken, hij doet braaf wat ik wil / verlang.

Terug
Naar boven