GM-Tuningparts
Post weleens wat
@opel-limbo wrote:Hey Eugène. Nogmaals mooie bak zeg! Jammer om te horen dat je problemen hebt met het intellilink systeem, hopen op een spoedige oplossing. Echter, gaaf dat je al bij eds bent geweest. Ben er ook paar keer geweest dus ik weet hoe je je hebt gevoeld toen ze je Insignia aan de tand voelden. Man, dat gevoel van: als dat maar goed gaat!! Ik had dat ook. Het mooie van alles is als je dan mag proefrijden met je nieuwe software en je direct merkt dat je eigenlijk een heel andere motor onder je gaspedaal hebt. De terugweg door Duitsland is dan een feest. Jammer dat ik niet wist dat je ging, dan had je Arno (eigenaar) de groeten van me mogen doen. Veeeeeeel suuk6 met je nieuwe ride!
Greets Roel.
He roel,
Ja dan had ik dat zeker gedaan.
Roel is inderdaad een aardige gast!
Ze hadden mijn auto graag daar omdat ik de eerste was met een 1.6 turbo cidi in de insignia.
Maar inderdaad als ze hem daar op zijn donder stampen denk je inderdaad als dat maar heel blijft.
Maar in princiepe rijden ze gewoon als hij op de rollerbank staat en dan is het toch wel leuk als je dan op de testkast 247 km/h ziet staan.
De nieuwe zafira met deze motor hadden ze al wel gechipt maar deze had 214 pk!
Maar dat had puur te maken met de benzine.
Wilde zelf gewoon graag voor euro 95 omdat je hier in de buurt gewoon nergens
euro 98 kunt vinden.
Dan maar iets minder pk maar die 30 pk merk je echt wel!
Ook het koppel is dag en nacht verschil.
Het proefrijden is inderdaad het leukste met een big smile op je gezicht, want je krijgt
inderdaad een heel andere auto terug.
Greets Roel.
He roel,
Ja dan had ik dat zeker gedaan.
Roel is inderdaad een aardige gast!
Ze hadden mijn auto graag daar omdat ik de eerste was met een 1.6 turbo cidi in de insignia.
Maar inderdaad als ze hem daar op zijn donder stampen denk je inderdaad als dat maar heel blijft.
Maar in princiepe rijden ze gewoon als hij op de rollerbank staat en dan is het toch wel leuk als je dan op de testkast 247 km/h ziet staan.
De nieuwe zafira met deze motor hadden ze al wel gechipt maar deze had 214 pk!
Maar dat had puur te maken met de benzine.
Wilde zelf gewoon graag voor euro 95 omdat je hier in de buurt gewoon nergens
euro 98 kunt vinden.
Dan maar iets minder pk maar die 30 pk merk je echt wel!
Ook het koppel is dag en nacht verschil.
Het proefrijden is inderdaad het leukste met een big smile op je gezicht, want je krijgt
inderdaad een heel andere auto terug.