[rquote=1842817&tid=137882&author=john123]hoe zit het met de garantie na het chippen als ik vragen mag[/rquote]
bij vw en audi kun je hem gelijk gechipt af laten leveren als je een nieuwe auto koopt met behoud van fabrieksgarantie.
zover ik weet gaat dit bij opel niet op.
is weer net een nadeel van opel wat betreft andere merken dat je bij vele merken je auto kan laten chippen ( door de huistuner van het merk ) met behoud van je fabrieksgarantie.
zoiets hebben ze bij opel natuurlijk weer niet.
ik zelf gok het er gewoon op wel of geen fabrieksgarantie.
ik denk dat het ook heel veel aan je eigen licht hoe je met je auto omgaat.
als je je auto gewoon goed warm rijd en normaal met je auto omgaat en als je een stuk flink gas gegeven hebt en je laat de auto even nadraaien en afkoelen er weinig mis kan gaan.
heb verschillende bekende en goede tuners gesproken en deze zegggen alle dat het geen probleem is mits je hem goed en verstandig laat chippen en niet tot het uiterste gaat met chippen.
ik zou het in ieder geval niet meer willen missen.
ik heb er een kleine 45 pk bijgekregen en hij gaat als de brandweer nu.
eerst vond ik dat hij er toch wel wat voor moest werken om de auto goed vooruit te krijgen ( niet overdreven maar toch )
nu gaat het gewoon vanzelf en merk je ook echt dat het als het ware geen moeite kost.
als je maar even door trekt zit je zo op de 160-180 voor je het maar in de gaten hebt.
ik heb er echt geen spijt van wel of geen fabrieksgarantie.
voor mij echt niet meer zonder chippen het verschil is vind ik te groot!!
enige nadeel is ( heb ik ) dat ik elke keer baal als ik op de bestemming aangekomen ben.
het liefst rijd ik bv 1000 km verder op de snelweg zo lekker en soepel rijd hij nu dat het gewoon een genot is om in de auto te rijden