• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

# grey mission # nieuw bedrijfs karretje

[rquote=1842990&tid=137882&author=john123]ok nou duidelijk ik ga dinsdag mijn 1.6 turbo halen met zon beetje de hele optielijst en zit er eventueel ook aan te denken.waar in ons land kan je dit op een goede wijze laten doen.[/rquote]

gewoon naar klasen of DBilas gaan.

en niet gaan bezuinigen omdat je het anders te duur vind of misschien iets verder moet rijden.

iemand bekend met deze firma Chiptuning Experience die kan voor 650 eurootjes de insignia tunen van de 180 naar 210 pk en een trekkracht van 280 nm

[rquote=1844639&tid=137882&author=john123]iemand bekend met deze firma Chiptuning Experience die kan voor 650 eurootjes de insignia tunen van de 180 naar 210 pk en een trekkracht van 280 nm [/rquote]

gewoon naar dbilas gaan.

dan ga je naar 220 pk voor 499 euro

( en op de rollerbank gechipt )

[rquote=1842990&tid=137882&author=john123]ok nou duidelijk ik ga dinsdag mijn 1.6 turbo halen met zon beetje de hele optielijst en zit er eventueel ook aan te denken.waar in ons land kan je dit op een goede wijze laten doen.[/rquote]

gewoon naar klasen of DBilas gaan.

en niet gaan bezuinigen omdat je het anders te duur vind of misschien iets verder moet rijden.

iemand bekend met deze firma Chiptuning Experience die kan voor 650 eurootjes de insignia tunen van de 180 naar 210 pk en een trekkracht van 280 nm

[rquote=1844820&tid=137882&author=john123]ok is nog iets meer voor minder[/rquote]

enkel het chippen komt op 499 euro

in combinatie met de flowmaster ( fase 2 heb ik zelf 223 pk- 275,2NM ) zit je op 777 euro.

( en ik denk als je wat babbelt dat je er nog wel wat af krijgt )

en een heel mooi geluid met de flowmaster als je lekker door trekt.

maar naar de 220 pk voor 449 euro is op zich ook een hele mooie prijs.

en het bedrijf bestaat al sinds 1968 en heeft net als klasen edg een goede naam en zet hem op de rollerbank!!

[rquote=1844639&tid=137882&author=john123]iemand bekend met deze firma Chiptuning Experience die kan voor 650 eurootjes de insignia tunen van de 180 naar 210 pk en een trekkracht van 280 nm [/rquote]

gewoon naar dbilas gaan.

dan ga je naar 220 pk voor 499 euro

( en op de rollerbank gechipt )

[rquote=1844820&tid=137882&author=john123]ok is nog iets meer voor minder[/rquote]

enkel het chippen komt op 499 euro

in combinatie met de flowmaster ( fase 2 heb ik zelf 223 pk- 275,2NM ) zit je op 777 euro.

( en ik denk als je wat babbelt dat je er nog wel wat af krijgt )

en een heel mooi geluid met de flowmaster als je lekker door trekt.

maar naar de 220 pk voor 449 euro is op zich ook een hele mooie prijs.

en het bedrijf bestaat al sinds 1968 en heeft net als klasen edg een goede naam en zet hem op de rollerbank!!

[rquote=1845050&tid=137882&author=wittyrudy]wist niet dat je de bi xeon lampen zelf kon vervangen[/rquote]

lamp kun je redelijk makkelijk zelf vervangen hoor geen probleem.

[rquote=1845051&tid=137882&author=wittyrudy]graag had ik ook geweten waar de insignia word geassambleerd[/rquote]

Russelsheim

Bedankt voor de info.

Had me laten wijsmaken dat de lampen bij bi-xeon enkel te vervangen waren door de gehele koplamp te vervangen en dat komt nogal duur uit.

Wat mijn tweede vraag betrof begrijp ik niet goed waarom in belgie niet de zelfde configuratie mogelijk is zoals in duitsland mogelijk is, want het indian summer lederen sport stoelen zijn in belgie niet verkrijgbaar

[rquote=1845050&tid=137882&author=wittyrudy]wist niet dat je de bi xeon lampen zelf kon vervangen[/rquote]

lamp kun je redelijk makkelijk zelf vervangen hoor geen probleem.

tussen bv duitsland en nederland zitten kwa uitvoering ook weer verschillen tussen de modellen.

wat er hier bv op een cosmo standaard opzit zit er bv in duitsland weer niet standaard op en daar zitten dan weer andere dingen standaard op de cosmo.

Terug
Naar boven