• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

grijze handgreep achterklep spuiten

Wil eigenlijk zien dat het slotje eruit gaat en de klep met een popper opent... maar dat moek nog ff bekijken... :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

nog2uf.jpg

Vind het wel wat strakker nu zonder emblemen, en leuk als je op trekt verwachten ze niet dat er 125 PK in zit hahaha

10ndbio.jpg

@Har Opel wrote:Met thinner veeg je zo de reclame er af daarna wat matzwarte tape erover en klaar.

Maar dan wel met een beetje normaal weer want dit is echt 100x niks

Een naamloze plaathouder (zonder dikke rand eronder) is volgens mij goedkoper dan een fles thinner en een rolletje tape ;) Het is in elk geval mooier.

je zou ook eens kunnen kijken of je een greep voor een meriva kunt vinden en deze pas maken. ben je van je slot af. deze heeft een greep zonder slot. de ontgrendeling zit in de greep zelf

het ergens gelezen dat je deze pas kun maken.

Ik weet het thereaper... ene paul van corsa-c-drivers heeft dat ook al heel lang op zijn to do staan... alleen het aansluiten nog... ;)

Ik zou de handgreep van mijn kofferbak ook wel in dezelfde kleur als mijn auto willen. Helaas kan ik van Motip nergens de kleur lak vinden die ik moet hebben ( petrolblauw dus )

Enige optie zal waarschijnlijk dealer of spuiter worden :(.

Enne dat ze niet verwachten dat er 125 pk onder de kap ligt is altijd zo ;) GSi emblemen waren er zo slecht aan toe dat ik ze eraf heb gehaald. Enige wat er nog op staat is de 1.8 aanduiding.

Verder een leuke wagen om te zien en veel plezier er mee :)

Ff bij automaterialen zaak waar ze mengen kunnen, kleurcode doorgeven maken ze hem voor je... of misschien kunnen ze bestellen... moet toch aan te komen zijn lijkt me...

Ik heb wel eens gekeken hiervoor maar de kleur is altijd net iets te blauw of te groen. Dus dan word het ergens maar op kleur laten mengen ;)

@knerry wrote:Ik doelde op wisser er helemaal af... en een blind dopje in het gat in de ruit... opellogo zwart spuiten... zit oe er nog wel op maar is ie niet meer heel duidelijk te zien en gsi logo gewoon helemaal van de kofferklep afhalen... dat bedoel ik... of je het doet is aan jou... ik persoonlijk vind het zonder dat alles een mooier gezicht...

Is het opel embleem wat in de midden zit ook leverbaar in mat of hoogglans zwart voor zover jij weet....

Heb hem er nu af maar helaas zaten er 2 gaatjes onder als markering om het embleem in het midden te krijgen, als die er niet hadden gezeten had ik het Opel embleem weg gelaten. Let op de foto...je zou zeggen mooi niks meer aan doen maar in het midden heb ik 2 hooglans stickers geplakt voor de gaatjes af te dekken waar het opel embleem zat. En aan de rechter kant is een stuk waar Corsa heeft gestaan en de lak wat aangeslagen is door we te lang met de poetstol aan de gang geweest waren dus achterklep wordt opnieuw gespoten

2i6m63k.jpg

2ujqxio.jpg

Logo's worden alleen in chrome geleverd meende ik... dat er gaatjes onder zaten dat wist ik idd... als je de klep toch laat spuiten laat dan gewoon de gaatjes ff dichtlassen... :p

Wat vind je van Plasti dip en dan zelf zwart spuiten in mat of zo......... zag dat iemand op het Forum dat ook wel is gedaan had of gewoon mee laten spuiten met 2 componenten lak bij de auto spuiter..........

2mn3n2o.jpg

Heb wel eens een Corsa C GSI achterklep gezien die alles zwart had ook het logo/embleem zag er best mooi uit

Hoeveel lagen plasti dip had jij er op gespoten knerry.............. en waar had jij je embleem mee ontvet..............

Is het niet raadzaam als toch me achterbumper tzt wordt gespoten om dat opel embleem gelijk in hoogglans zwart met 2K mee te laten spuiten denk jij...

Heb nog een mooie Corsa B te koop van me dochter weet je iemand..............zie advertentie op Opel Forum Marktplaats

Als je toch wat te spuiten hebt dat door de spuiter gedaan moet worden ja dan kun je net zo goed alles door hem laten doen... :p

@knerry wrote:Nog ff gezocht naar foto's helaas niet van het spuitwerk... wel van voor en na... :D
ymapever.jpg
my3yryqe.jpg
yba7abuz.jpg
vemegeja.jpg
zu7anapa.jpg
2ase8eja.jpg

Zo ziet het er dan uit... 1 van de 2 gaatjes die ik bedoelde is ook te zien op de kofferklep. .. :)

ziet er echt super uit knerry,

alleen een klein vraagje wat voor spul heb jij op je achterraam?

is geen follie of wel

Op mijn achterruit zitnhelemaal niets... geen coating geen folie... is volgens mij kleurspiegeling in de ruit door het licht

Terug
Naar boven