• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot internationaal Opel Treffen 2011, 17 april (Dronten)

jaja ik ben ook weer terug van een super dagje dronten.:D:D:D

heel veel mooie opels gezien.:D:D:D

zeer mooi weer gehad.:D:D:D

heel veel onderdelen te koop.:D:D:D

volgend jaar zeker weten er weer bij.:D:D:D

[rquote=1915829&tid=138926&author=2slow]Was wel leuk vandaag. Lekker zonnetje errbij :)

Beetje jammer van het ''automaxx'' hoekje, vond het niet bij de rest van het treffen passen.

Maar heb me uitstekend vermaakt.[/rquote]

Welk hoekje doel je op..?

In het midden (bij de blauwe loods), waar de hele dag een constante dreun vandaan kwam. Wil hier niemand tegen de borst stoten ofzo, maar vond het bij de rest van het treffen minder passen. En zoals eerder gezegd, heb me prima vermaakt.

waarschijnlijk dat hoekje met die afschuwelijke k u t muziek.

ik vind die auto's al niet om aan te zien, maar ieder z'n meug, alleen die herrie mag van mij verboden worden op alle meetings.

voor de rest een geslaagde meeting, zie alleen weinig foto's van de rat blitz, of had niemand door dat het een opel was :P

[rquote=1915863&tid=138926&author=2slow]In het midden (bij de blauwe loods), waar de hele dag een constante dreun vandaan kwam. Wil hier niemand tegen de borst stoten ofzo, maar vond het bij de rest van het treffen minder passen. En zoals eerder gezegd, heb me prima vermaakt.[/rquote]

Zo hard ging die niet hoor, met alle respect :P

Vandaag een hele leuke dag gehad!Mooie foto's die er nu op staan.

Ook ik heb foto's gemaakt,maar ook natuurlijk van de Opels die hier nu op het forum staan.

Ik zal dan even de boel aanpassen en wat foto's erop zetten die ik niet voorbij heb zien komen.

Jongens,was gezellig.M'n eerste Opelmeeting!!!!!!!!

OpelmeetingDronten17-04-2011002.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011004.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011007.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011008.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011011.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011021.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011031.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011032.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011038.jpg

en thuis gekomen even het bordje geplaatst!

OpelmeetingDronten17-04-2011041.jpg

jaja ik ben ook weer terug van een super dagje dronten.:D:D:D

heel veel mooie opels gezien.:D:D:D

zeer mooi weer gehad.:D:D:D

heel veel onderdelen te koop.:D:D:D

volgend jaar zeker weten er weer bij.:D:D:D

Als de Calibra voor de winter klaar is ga ik misschien een soortgelijk geintje uithalen met de winterbanden alleen dan gewoon met zwarte stalen velgen :P

Ziet echt vet grappig uit nu alleen nog een jaren '20 toeter monteren en de grap is helemaal compleet :jerry Kun je gewoon krijgen bij de lokale automaterialenzaak!

DSC_0929.jpg

[rquote=1915882&tid=138926&author=sik]waarschijnlijk dat hoekje met die afschuwelijke k u t muziek.

ik vind die auto's al niet om aan te zien, maar ieder z'n meug, alleen die herrie mag van mij verboden worden op alle meetings.

voor de rest een geslaagde meeting, zie alleen weinig foto's van de rat blitz, of had niemand door dat het een opel was :P[/rquote]

Ik denk dat iedereen zo verbaasd was over die dikke Blitz vdat er gewoon vergeten is fot's van te maken. Of ze waren afgeleid van die 2 driftbakken die er naast stonden.

waarschijnlijk dat hoekje met die afschuwelijke k u t muziek.

voor de rest een geslaagde meeting, zie alleen weinig foto's van de rat blitz, of had niemand door dat het een opel was :P

Vandaag een hele leuke dag gehad!Mooie foto's die er nu op staan.

Ook ik heb foto's gemaakt,maar ook natuurlijk van de Opels die hier nu op het forum staan.

Ik zal dan even de boel aanpassen en wat foto's erop zetten die ik niet voorbij heb zien komen.

Jongens,was gezellig.M'n eerste Opelmeeting!!!!!!!!

OpelmeetingDronten17-04-2011002.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011004.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011007.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011008.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011011.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011021.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011031.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011032.jpg

OpelmeetingDronten17-04-2011038.jpg

en thuis gekomen even het bordje geplaatst!

OpelmeetingDronten17-04-2011041.jpg

Als de Calibra voor de winter klaar is ga ik misschien een soortgelijk geintje uithalen met de winterbanden alleen dan gewoon met zwarte stalen velgen :P

Ziet echt vet grappig uit nu alleen nog een jaren '20 toeter monteren en de grap is helemaal compleet :jerry Kun je gewoon krijgen bij de lokale automaterialenzaak!

DSC_0929.jpg

[rquote=1915882&tid=138926&author=sik]waarschijnlijk dat hoekje met die afschuwelijke k u t muziek.

voor de rest een geslaagde meeting, zie alleen weinig foto's van de rat blitz, of had niemand door dat het een opel was :P[/rquote]

Ik denk dat iedereen zo verbaasd was over die dikke Blitz vdat er gewoon vergeten is fot's van te maken. Of ze waren afgeleid van die 2 driftbakken die er naast stonden.

Ahhhh... dat hoekje... :P

Och joh, ieder zn ding toch ;)

Maar was zeker een geslaagd dagje, goed georganiseerd, veeeeeel Opels, lekker sfeertje en veel bekenden!!

Stond alleen verbaasd te kijken dat het rond 2 uur al verschrikkelijk rustig werd :S

Met Aapje, EVD, vd Ende Customs, renee, McKaamos, Saluma en Opie weer een hoop details uitgewisseld en gelachen :D

Stender, respect voor die super foto repo!!

Heb je ook alles op groot formaat staan ergens?

Maar die mega close ups van mn stoeprand en oxidatie schade, moest dat nou...? ;) :P

*EDIT*

Ff OMG momentje....

DSC_0952.jpg

OMG....

Ik wil ook een airbus benzine dop...

Was gezellig bassie :D

Ik ben zat.. aju...

Terug
Naar boven