• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten)

heo gaat dat in zn werk precies, moet jeje inschrijven als je met je auto er wil staan. en als je gewoon een kijkje wil nemen moet jeje daar ook voor inschrijven.

mvg

@tubs35 wrote:heo gaat dat in zn werk precies, moet jeje inschrijven als je met je auto er wil staan. en als je gewoon een kijkje wil nemen moet jeje daar ook voor inschrijven.

mvg

Kijken kost je helemaal niks inschrijven is dan ook niet nodig. We hebben een apart parkeerterrein voor mensen die alleen komen kijken.

Grote kans dat ik ook kom, hij staat genoteerd in de agenda maar ik ben wel een mooi weer bezoeker.

Vorig jaar was niet veel aan met vrouw en kind in de regen, die hadden het snel bekeken.

Ben een mooiweerbezoeker in geval ik met de rode Asci C kom,anders met 1 van de andere 2.

In ieder geval SALUMA zit het deel 3 er op,samen met de oude nummerplaten is het een mooi plaatje,mn ouwe heer zou trots zijn dat zn auto er weer zo bij staat zoals hij m destijds nieuw heeft uitgekozen,krijg dr wel een warm gevoel bij :wub ,en dat bij een C Ascona..........

Is er dit jaar ook weer een Tour-rit aanwezig? Dit was vorig jaar namelijk erg bevallen en zeker leuk om met een aantal Opeltjes achter elkaar te rijden! :)

@Rottentweetie wrote:Is er dit jaar ook weer een Tour-rit aanwezig? Dit was vorig jaar namelijk erg bevallen en zeker leuk om met een aantal Opeltjes achter elkaar te rijden! :)

Dit jaar helaas geen tourrit, het wordt te druk om zoveel auto's nog op een verantwoorde manier in en uit te laten rijden terwijl er andere mensen over straat lopen. Maar in plaats daarvan wel een hoop andere mooie dingen! Op de heenweg verzamelen veel mensen op een bepaald punt en rijden in een groep op het treffen aan. Een soort tourtocht naar het treffen dus!

Nog even een huishoudelijke mededeling: Kinderen tot 12 jaar zijn gratis. Op het moment kan je op het aanmeldformulier nog niet aangeven of je kinderen jonger dan 12 jaar meeneemt. Zolang dat nog niet kan, moet je kinderen jonger dan 12 jaar gewoon niet meetellen bij het aantal personen.

Nog iets meer dan een maand en het is zover! We zijn druk bezig om de bekers voor de prijswinnaars te regelen. Alle eerste prijswinnaars krijgen naast een mooie beker ook nog een hele mooie bijzondere andere prijs. Wat deze prijs is zullen we op de dag zelf bekend maken ;)

Aanmelden kan via www.opeltreffen.nl

@g-astraa wrote:@broekske wrote:ik heb nr 1017 gekregen, dus ik ben ook van de partij met m'n astra G OPC

das mooi ik kom met de astra h opc ;)

kom je ook uit brabant want dan kunnen we mss samen op rijden naar dronten ?

Uhm,gaan we dit jaar ook weer verzamelen bij de McDonalds in Lelystad? Degene die vorig jaar er bij waren weten wel wat ik bedoel.

Tuurlijk zijn andere ook welkom!!!

Hoe langer de sliert Opels is,hoe mooier!

(ik heb nummer 1009)

groetjes Marcel.

@saluma wrote:@-BlendjuH- wrote:Denk t wel Marcel ...

Gewoon weer om 09:30 ?

Jahoor,gewoon weer om 9.30 uur!!!!

het begint nu alweer te kriebelen hahaha

Even ter info: Starten dit jaar een half uurtje eerder. Maar je mag natuurlijk ook gewoon rond de oude tijd komen ;)

Helemaal Prima! Zorg ik dat ik er dan ook gewoon ben!! :) Helemaal weer zin an! Moeten we daar nog even een apart topic voor maken? Voor het overzicht? Ook misschien makkelijk voor de gene die er misschien niks vanaf weten?

Is al gemaakt.Is inderdaad makkelijk om daar even bij te zetten als je eerst naar Lelystad wilt om daarna in collonne naar Dronten te rijden.

Ik heb er ook weer zin in.Hopen maar op mooi weer!

gr Marcel

Haha! Toevallig zit ik nu bij de Mac in Lelystad! ;) Het is nu alleen een beetje drukker dan toen vorig jaar! Eind April zitten we hier weer! ;p

Zijn er hier nog mensen die bereid zijn om keurmeester te zijn op het treffen? Wij zijn nog op zoek naar extra keurmeesters. Als keurmeester is de entree gratis. Hoor je bij een club, dan krijgt ook de club extra mogelijkheden op het treffen.

Als je geïnteresseerd bent neem dan snel contact op via info@opeltreffen.nl

Terug
Naar boven