• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten)

@nitroburner wrote:@FnF_racer: Nee, ik was er al om 10.15uur, en ben om 14.15uur pas vertrokken. Tussendoor nergens naar toe gereden :D

dan was het een andere Vec C die achter me aan reed... :jerry

@ Soepkiepe: kan, maar ik heb er een aantal gezien hoor.

zie ook heel weinig "nieuw" spul op de foto, voornamelijk de klassiekers.

denk dat als je een paar dagen wacht, dat er genoeg andere auto's bijkomen.

ik moet trouwens Juffer1, Wilma en Gerrit even bedanken voor het verwijderen van de vlekken op de achterklep.

nu weet ik tenminste WAT er is ingebrand.... :jerry

Vandaag een topdag gehad!

Ben zelf erg druk geweest met het jureren bij de jonge opels, dus heb niet heel veel foto's gemaakt..

Voor wat het waard is: bij deze mijn aandeel!

8689506367_b7249286b0_b.jpg

8690629036_1b5e0267ee_b.jpg

8689505819_34fe2fa3ab_b.jpg

8690629492_9484ee6b9d_b.jpg

8689507931_11766727f4_b.jpg

8690627610_12266724bc_b.jpg

8690627962_db726dab16_b.jpg

8690630028_459336d7d6_b.jpg

8689508593_9824f3dc86_b.jpg

8690626710_501393b123_b.jpg

8689507021_ace9f591f9_b.jpg

8689507385_cbb0079c84_b.jpg

heb vandaag ook een mooie dag gehad veel gebabbeld en veel liefhebbers aan mooie opel folders en stickers en dergelijke geholpen en we hebben het getroffen met het weer

ook de organisatie weer bedankt was allemaal weer goed geregeld :thumb

goh, zie nu steeds meer mensen die ik heb gemist....

nooit geweten dat ik bij Syl-Astra in de buurt stond, en Jeroen ook gemist. en kan zijn dat ik Mckaamos heb gespot....

trouwens wel HELE vette foto's Jeroen. (jouw oude Rh's zaten niet onder mijn auto trouwens.... :wtf )

ik weet trouwens wel dat de volgende auto die ik koop, een klassieker word.... :wub

Ben benieuwd wanneer we de foto's te krijgen die er zijn gemaakt voordat je naar binnen kon rijden,

dat je ff stil moest staan ik zou die foto van me eigen auto heel graag willen hebben :D (jullie ook vast wel ;) )

Was wel heel erg blij dat ik via de linker kant mocht via de rechter kant had ik het echt niet gered :P

Hadden ze goed geregeld :thumb

Erg leuke dag gehad!

Was voor ons de eerste keer naar een Opel meeting en waren te gast bij Vectra Team Nederland, erg goed bevallen!

Bedankt voor de prijs 2e plaats Newtimer Aangepast, was voor ons erg onverwachts!

@noogy2000: erg mooie foto's van onze Vectra! :)

Grtz Risa & Bas

@saluma wrote:Was weer een uitstekende dag vol gezelligheid en aardige mensen.Ik stond op de nominatie een prijs te winnen,maar helaas kwam ik voor mijn originele standaard Kadett uit 1988 niet in de prijzen.Jammer.

Beste marcel,

Jou auto zat bij onze favoriete, ik weet niet of nu de rode of de bordeaux rode was, maar ze zaten beide bij de toppers. Dus echt nipt, ik was nog naar jullie opzoek toen jullie weg wilde gaan. mooie wagens en mooie verhalen.

@Nightrider wrote:Erg leuke dag gehad!

Was voor ons de eerste keer naar een Opel meeting en waren te gast bij Vectra Team Nederland, erg goed bevallen!

Bedankt voor de prijs 2e plaats Newtimer Aangepast, was voor ons erg onverwachts!

Grtz Risa & Bas

Mooie wagen, close call met andere wagens. maar mooie bak. Wel snel even de lak polijsten... :jerry ;)

@pastry wrote:@Nightrider wrote:Erg leuke dag gehad!

Grtz Risa & Bas

Mooie wagen, close call met andere wagens. maar mooie bak. Wel snel even de lak polijsten... :jerry ;)

Dat gaat zeker snel gebeuren (als onze spuiter eens wil gaan opschieten :hmmz )

Nogmaals bedankt voor de prijs en de complimenten! :)

@pastry wrote:@saluma wrote:Was weer een uitstekende dag vol gezelligheid en aardige mensen.Ik stond op de nominatie een prijs te winnen,maar helaas kwam ik voor mijn originele standaard Kadett uit 1988 niet in de prijzen.Jammer.

Beste marcel,

Jou auto zat bij onze favoriete, ik weet niet of nu de rode of de bordeaux rode was, maar ze zaten beide bij de toppers. Dus echt nipt, ik was nog naar jullie opzoek toen jullie weg wilde gaan. mooie wagens en mooie verhalen.

De Bordeaux rode gsi champion is mijn auto! Bijna 13 jaar in bezit en een groot deel van de opknapbeurt staat online in het restauratie gedeelte hier op het forum!

De rode gsi is van Johan, hij zit ook op het forum hier maar heeft geen topik zo ver ik weet.

Auto van saluma is naar mijn weten een gewone kadett die niet bij die van ons stond,

Er van uitgaand dat je de 2 gsi.s naast elkaar bedoeld :angel

Maar misschien lees ik je antwoord wel verkeerd!

het maakte niet zoveel uit of de een een gsi was en de andere niet hoor.. beiden erg mooi vooral cool dat je de originele radio nog had! :jerry

Iedereen hartelijk dank voor jullie komst! Een ontzettend grote opkomst, hele mooie auto's en goed weer, wat ons betreft een hele geslaagde dag!

Foto's die bij binnenkomst zijn gemaakt en de andere foto's zijn waarschijnlijk vandaag al te zien op de website www.opeltreffen.nl !

Terug
Naar boven