• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

grootlicht altijd aan...

Relais grootlicht kapot, trek deze er eens uit, en verwissel m met die ernaast.

Relais nr.3: (2e van links)

Relaisgrootlicht.jpg

relaisAstra-GVectra-BZafira-A.jpg

Willem

en kun je grootlicht eraf halen door een zekering eruit te halen zodat de rest het nog wel gewoon doet? zoja.. weet iemand welke het is?

en kun je grootlicht eraf halen door een zekering eruit te halen zodat de rest het nog wel gewoon doet? zoja.. weet iemand welke het is?

Thanks, nu werkt t weer... morgen even een nieuwe scoren zodat ik ook weer een claxon heb... ik neem aan dat je die dingen overal kunt krijgen? of alleen bij opel?

Thanks, nu werkt t weer... morgen even een nieuwe scoren zodat ik ook weer een claxon heb... ik neem aan dat je die dingen overal kunt krijgen? of alleen bij opel?

[rquote=1832012&tid=139705&author=DeMeistah]alles wat in je zak past is gratis op de sloop.[/rquote]

overall met grote zakken en een extra jas erover is de uitrusting voor op de sloop haha :P

[rquote=1832012&tid=139705&author=DeMeistah]alles wat in je zak past is gratis op de sloop.[/rquote]

overall met grote zakken en een extra jas erover is de uitrusting voor op de sloop haha :P

[rquote=1832072&tid=139705&author=koenelsenaar][rquote=1832012&tid=139705&author=DeMeistah]alles wat in je zak past is gratis op de sloop.[/rquote]

overall met grote zakken en een extra jas erover is de uitrusting voor op de sloop haha :P[/rquote]

Haha, ga jij eens met mij mee voor een einddempertje dan!! -offtopic :jerry

[rquote=1832072&tid=139705&author=koenelsenaar][rquote=1832012&tid=139705&author=DeMeistah]alles wat in je zak past is gratis op de sloop.[/rquote]

overall met grote zakken en een extra jas erover is de uitrusting voor op de sloop haha :P[/rquote]

Haha, ga jij eens met mij mee voor een einddempertje dan!! -offtopic :jerry

net bij de sloop vandaan .. mocht niet zelf uit de auto halen, maar kreeg hem wel gratis mee... heb een euro in het potje gedaan!

alles doet het weer!

bedankt voor jullie hulp!

net bij de sloop vandaan .. mocht niet zelf uit de auto halen, maar kreeg hem wel gratis mee... heb een euro in het potje gedaan!

alles doet het weer!

bedankt voor jullie hulp!

Terug
Naar boven