• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

group a vraagjes

kzou zeggen nog eventjes geduld ik heb op mn groene manta b ook al jaren een group a zitten zelfde als die van jou het geluid is pas na ongeveer een jaar gekomen en nu na jaar of 3 is die echt wel luid aan het worden ik ga zeker boven de 100db zal dat ooit nog wel eens meten hoeveel ;) grz

ja hoe meer je rijd hoe sneller het geluid komt

ding moet eerst los branden

heb medere nieuwe gekocht en geluid valt altijd tegen in het begin .

ja hoe meer je rijd hoe sneller het geluid komt

ding moet eerst los branden

heb medere nieuwe gekocht en geluid valt altijd tegen in het begin .

kan wel jaarke duren maar kheb nu een nieuwe group a zitten onder mn b1 ook maar die maakt nu al meer kabaal dan mn groene maar komt deels omdat mn motor niet goed afgesteld staat ;-) deze week komt er originele nokkenas in terug en word die degelijker afgesteld :) misschien is mn filter intussen al wat weg vanbinnen

kan wel jaarke duren maar kheb nu een nieuwe group a zitten onder mn b1 ook maar die maakt nu al meer kabaal dan mn groene maar komt deels omdat mn motor niet goed afgesteld staat ;-) deze week komt er originele nokkenas in terug en word die degelijker afgesteld :) misschien is mn filter intussen al wat weg vanbinnen

In mijn Kadett-c gte met een woeste 2.4 met een set 48 Webers en zonder die HARP, maar wel met de beide groep-a dempers kon men mij toen kilometers van te voren aan horen brullen. :thumb

Als ik een dorp kwam in rijden stond de hele straat met de kop voor het raam.

Stond ik bij iemand voor de deur met draaiende motor dan trilden de ramen.

Kortom je krijgt wel aandacht, ook van de blauwen. ;)

Heb toen wel een bekeuring gekregen.............uitlaat lek. :jerry

In mijn Kadett-c gte met een woeste 2.4 met een set 48 Webers en zonder die HARP, maar wel met de beide groep-a dempers kon men mij toen kilometers van te voren aan horen brullen. :thumb

Als ik een dorp kwam in rijden stond de hele straat met de kop voor het raam.

Stond ik bij iemand voor de deur met draaiende motor dan trilden de ramen.

Kortom je krijgt wel aandacht, ook van de blauwen. ;)

Heb toen wel een bekeuring gekregen.............uitlaat lek. :jerry

ja zo luid hoeft het nu ook weer niet haha :) had laatst de einddemper eraf gehaald en dat geluid mocht ie best wel hebben :)

en mijn motor is goed afgesteld ook met een scherpere nokkenas ma kvind het toch meer een matchbox geluid dan een manta geluid :) manta mag voor mij wettelijk een beetje meer kabaal maken :)

ja zo luid hoeft het nu ook weer niet haha :) had laatst de einddemper eraf gehaald en dat geluid mocht ie best wel hebben :)

en mijn motor is goed afgesteld ook met een scherpere nokkenas ma kvind het toch meer een matchbox geluid dan een manta geluid :) manta mag voor mij wettelijk een beetje meer kabaal maken :)

Terug
Naar boven