• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Group buy -4,5 inch gaz achterveren corsa a

heb zelf kortere van me schroefset maar denk dat ik eerst me schokbrekers moet laten afdraaien zodat ik wat meer draad erop kan tappen.

heb bij merwede gevraagd en dat kost daar iets van 35 euro ex btw per veer dus dat vind ik een beetje onzin.

viel ook niet over de prijs te praten dus daar verder geen zaken mee.

had email gehad van gaz en had er ook mee gebeld:

The shortest springs we sell are 4 1/2" & these are for a Nova stock rod, they are £26.00 each + carriage & vat.

Regards,

Mark

vreemde is dat toen ik belde ze 23 pond per stuk waren maar dat maakt niet zoveel uit.

de verzend kosten waren ongv 20 pond.

dus wie weet dat we wat meer korting kunnen krijgen als we er meeer bestellen.

heb zelf kortere van me schroefset maar denk dat ik eerst me schokbrekers moet laten afdraaien zodat ik wat meer draad erop kan tappen.

heb bij merwede gevraagd en dat kost daar iets van 35 euro ex btw per veer dus dat vind ik een beetje onzin.

viel ook niet over de prijs te praten dus daar verder geen zaken mee.

had email gehad van gaz en had er ook mee gebeld:

The shortest springs we sell are 4 1/2" & these are for a Nova stock rod, they are £26.00 each + carriage & vat.

Regards,

Mark

vreemde is dat toen ik belde ze 23 pond per stuk waren maar dat maakt niet zoveel uit.

de verzend kosten waren ongv 20 pond.

dus wie weet dat we wat meer korting kunnen krijgen als we er meeer bestellen.

heb trouwens van het weekend me velgjes eronder gezet en de schroefset voor op ze laagst gezet.

de velgen waren origineel 5,5 x 14 et 45 en zijn nu 7j en 8j. en heb ze in de kleur van me bmw gespoten.

( kan ik aan me bmw terugdenken als ie verkocht is)

wat de et waarde nu zal zijn geen flauw idee maar t staat wel vet.

om de 7j heb ik 155/55r14 en om 8j heb ik 175/50r14.

wat een :fy1:fy1:fy1:fy1werk om dat op te pompen zeg......

haal zo ff de foto`s van me vriendin dr telefoon af en post ze hier ff. voor staat wel cool maar achter............:hmmz

heb trouwens van het weekend me velgjes eronder gezet en de schroefset voor op ze laagst gezet.

de velgen waren origineel 5,5 x 14 et 45 en zijn nu 7j en 8j. en heb ze in de kleur van me bmw gespoten.

( kan ik aan me bmw terugdenken als ie verkocht is)

wat de et waarde nu zal zijn geen flauw idee maar t staat wel vet.

om de 7j heb ik 155/55r14 en om 8j heb ik 175/50r14.

wat een :fy1:fy1:fy1:fy1werk om dat op te pompen zeg......

haal zo ff de foto`s van me vriendin dr telefoon af en post ze hier ff. voor staat wel cool maar achter............:hmmz

@ piele zo heb ik me voorbanden ook gedaan maar kreeg die 175 echt niet om die 8j heen , de wangen stonden echt te ver naar binnen.

@ piele zo heb ik me voorbanden ook gedaan maar kreeg die 175 echt niet om die 8j heen , de wangen stonden echt te ver naar binnen.

zie trouwens wel dat hij er nog een rubberen strip tussen heeft zitten die hij er mooi niet meer tussen vandaan krijgt. dus als hij daarop gaat lekker is ie de lul.

ik heb het met deo gedaan , gaf best een harde klap moet ik zeggen .....

zie trouwens wel dat hij er nog een rubberen strip tussen heeft zitten die hij er mooi niet meer tussen vandaan krijgt. dus als hij daarop gaat lekker is ie de lul.

ik heb het met deo gedaan , gaf best een harde klap moet ik zeggen .....

Krijg je er nog wel tussen weg, als je hebt ingevet that is :D

is best lachen, eerste durf je niet te doen met je aanstekertje, 2e ga je er zelfs op zitten :P

Krijg je er nog wel tussen weg, als je hebt ingevet that is :D

is best lachen, eerste durf je niet te doen met je aanstekertje, 2e ga je er zelfs op zitten :P

wel mooie wieltjes die hij ff oppompt, ja moet zeggen dat ik t ook wel ff eng vond.

ik stak het aan met een spuitbus remmenreiniger, kan je van 1,5m afstand je velg aansteken....

maar goed hier dan eindelijk de foto`s.........

2011-01-09164426.jpg

2011-01-09164443.jpg

2011-01-09164508.jpg

2011-01-09164522.jpg

2011-01-09164536.jpg

2011-01-09164550.jpg

2011-01-09164601.jpg

Terug
Naar boven