• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Group Buy Lexaan ruiten, laatste ronde

nog meer mensen intresse??

ff stukje over lexaan ruiten:

So Why Polycarb?

Isn't PerspexTM / Acrylic just as good?

Polycarbonate windows have many advantages over glass and perspex alternatives. Some examples are below:

- The weight saving is instantly noticable when glass is replaced with polycarbonate.

- Polycarbonate is shatter resistant, unlike perspex, glass and other acrylic derivatives.

- Polycarbonate is 250x stronger than glass and considerably stronger than Perspex

Safety is paramount when racing, Polycarb windows remove the risk of sharp glass or acrylic/perspex splinters coming into the car in the event of an accident. It really isn't worth the risk.

:D

en natuurlijk voldoet deze lexaan ruiten kit aan de 4mm dikte eis van de DHRA :angel

ff een praktisch vraagje.. wanneer zouden ze ongeveer komen? In mijn begroting had ik geen rekening gehouden met kleine dingen die ik heb gekocht.. sper, set koppelingset. etc. :angel

voor eind april...

want heb nu al een redelijke prijs gekregen..

prijzen die per u2u zijn gegaan kloppen dus gelukkig nog hahah..

Probeer nu een beetje extra korting te verkrijgen..

voor een gratis setje wil ik best een stickertje plakken hoor... Ik rijd niet zo snel als jullie, dus mensen hebben de tijd om het te lezen. king:

Originally posted by mayhem

pastry.. met deze prijzen zit je al voor een duppie op de 1ste rang...

indeed king:

Zal eens kijken of we er een beetje ruitenkit enzo bij kunnen scoren... en andere bevestinging zooi :vertag

owja, denk ik opeens aan.. zijn het 1 of 2 delige voorste zijruitjes voor corsa A?

en indd, montage.. hij moet natuurlijk vast zitten bovenin.

euhm das een goeie hahahah.

Zo zie je maar weer heb zelf geen atje meer..

Zit dat stijltje vast??

want volgens mij is het gewoon 1 ruit

EDIT..

Kun je uit kiezen king:

origineel gepost door mayhem

pastry.. met deze prijzen zit je al voor een duppie op de 1ste rang...

weet ik joop, maar mijn geldboompje is doodgegaan deze winter... maar je hebt gelijk. king:

Twijfel twijfel....Ik wil het ook wel...maar denk later dit jaar. Maar dan ook poly deuren en klep...

Eerst maar eens zo rijden en later alles nog lichter maken.

Originally posted by Fearless

Twijfel twijfel....Ik wil het ook wel...maar denk later dit jaar. Maar dan ook poly deuren en klep...

Eerst maar eens zo rijden en later alles nog lichter maken.

kunt het ook nu aanschaffen en vast de voorste ruitjes doen en de rest aankomende winter

doe ik ook.

normale prijs ligt straks weer een stukkie hoger..

origineel gepost door corsaboy

euhm das een goeie hahahah.

Zo zie je maar weer heb zelf geen atje meer..

Zit dat stijltje vast??

want volgens mij is het gewoon 1 ruit

EDIT..

Kun je uit kiezen king:

stijltje zit met 2 kruiskopjes en een doppie 10... had ik toch wel van je verwacht dat je dat wist:P

maar das mooi, want in t kader van de gewichtsbesparing moet dat stijltje pleite natuurlijk.:thumbup

haha.. Ik weet tegenwoordig meer van de b maar nu je het zegt heb destijds bij het slopen van mijn a dat stijltje wel los gehad...

deze week laatste ronde, laatste kansen..

Dus mensen wil je nog meedoen, ik heb namelijk deze prijs tot eind april en er moet nog een en ander afgestemt heen en weer gestuurt en gedaan worden..

Dus komt u maar :D

we zijn nu met 5 personen. liefst zou ik er nog 1 of 2 man bij hebben..

staan we nog iets sterker.. :D

Zow, de ruiten gaan maandag op verzending..

Ik hoop ze vrijdag binnen te hebben en ze dat weekend ook uit te leveren.

Ik bel nog ff persoonlijk met iedereen deze week :D

Terug
Naar boven