• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groupbuy TOYO R888

origineel gepost door Neetmans

kosten ze in 16" ?

215-45-16 ofzo ?

ff naar www.camskill.co.uk gaan en mailtje sturen.

ik had binnen 1 dag reactie:vertag:thumbup:thumbup

en als je toyo r888 wil hebben wordt het 215-50/16

bij de verzendkosten moet je netherlands (NL) tyres car/van kiezen en dan staan de verzendkosten er meteen bij gerekend:thumbup

origineel gepost door sw16v

oke, ik krijg morgen de prijs te horen van die van seggelen.

Maar net wie goedkoper is

heeft hij dan ook de soft???

de prijs die ik noem was voor de soft versie...

en bij 32+ banden ( dus 8 sets ) van 1 maat!! zal de prijs dalen, ik ben zelf regelmatig met bus in engeland, daar in de buurt dus kan evt ook ophalen

Even -offtopic, heb je ook nog voordeel van de softbanden, want ik als sprintnooby :angel, zou zeggen dat ze alleen maar sneller versleten zijn....

gr pastry

origineel gepost door pastry

Even -offtopic, heb je ook nog voordeel van de softbanden, want ik als sprintnooby :angel, zou zeggen dat ze alleen maar sneller versleten zijn....

gr pastry

en softere (zachtere) band heeft meer grip dus je kunt met meer toeren vertrekken

en tjsa...slijtage dat ligt geheel aan je zelf haha

als jij eerst een half uur gaat burnen zijn ze zo op ja maar als je gewoon ff burned om ze op tye warmen gaan ze wel een tijdje mee hoor

origineel gepost door Fearless

Ik snap dr ff nix van van die site die freek doorgeeft :P

waar heb je het nu over, wat heb ik gedaan ?

er valt idd denk ik geen groupbuy te regelen daar omdat het al zo vies goedkoop is.....

ik ga ze gewoon lekker zelf bestellen dus.....

@ sebastiaankadettcabriogsi,

het is sterk aan te raden dat je de banden koopt die om de velg passen, een 165/50R15 hoort max om een 6J, dan staat deze al gespannen, als je een R888 getrokken wilt hebben, moet je geen R888 willen rijden. Dit komt NIET ten goede van de eigenschappen van de band, omdat de wang zo stijf is heb je grote kans dat bij monteren het al niet goed gaat, en bij het rijden en warm worden is deze kans nog veel groter.

Mocht er nog iemand zijn die de soft in de maat 195-50-15 nodig heeft ik heb nog 2 setjes nieuwe liggen.

Terug
Naar boven