• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groupsbuy dashcam, type Lucas? HD kwaliteit.

HarrieAstra

Post weinig
Beste leden,

Aangezien ik merk dat er de laatste tijd redelijk veel aanrijdingen plaatsvinden, en het hierna altijd resulteert in een welles-nietes verhaal tussen de partijen, kwam ik op het idee om te inventariseren hoeveel mensen er interesse hebben in een dashcam. Zo kun je ten alle tijden je onrecht bewijzen.

Nu heb ik me daar de laatste tijd een beetje in verdiept. De beste dashcam die er tot nu toe uitkomt, is de Lucas dashcam. Deze dashcam heeft een mooi formaat om achter je binnenspeel te hangen.

Even een stukje tekst van de verkoper over de dashcam;

======================================================================================================

Op het moment dat ze voeding (tussen de 12v en 24v) krijgen beginnen ze met opnemen en stoppen weer als de voeding wordt uitgezet. Dit kan uiteraard ook manueel worden geregeld.

Ze nemen steeds korte filmpjes op van enkele minuten en als de sd kaart vol is dan wordt het oudste filmpje overschreven. Als u de filmpjes achter elkaar plaatst dan ziet u een doorlopende film zonder onderbreking. U mist dus niets. Op een sd kaartje van 32GB kan 8 uur worden opgenomen in HD kwaliteit.

Er zit een interne batterij in maar deze gaat maar een half uur mee als u er mee filmt. Deze HD modellen met uitstekend beeld zijn namelijk ook uitgerust met interne GPS waardoor u achteraf de route kunt bekijken niet alleen in beeld maar ook via uw positie op een kaart. Daarnaast ziet u o.a. ook de snelheid in beeld.

======================================================================================================

Voor de kwaliteit van de beelden verwijs ik jullie graag door naar YouTube. Daar kun je de verbluffend scherpe opnames bekijken.

Wat kost dit? De prijs voor deze dashcam (type Lucas) is €129,95

Ik durf haast met zekerheid te zeggen dat er nog wat aan de prijs gedaan kan worden, zodra er een X aantal afgenomen worden door een groep of forum!

Ik wil zo een in ieder geval aan gaan schaffen!

Mvg,

HarrieAstra

Terug
Naar boven