@HarrieAstra wrote:Zucht... Gedreven? Volgens mij gaat dit topic specifiek over een Lucas dashcam. Anders kunnen we heel dit topic wel gaan vervuilen met allerlei verschillende dashcams. Kunnen we dit draadje net zo goed sluiten.
Alle argumenten tegenspreken? Bring it on...
Het ging er dus ook om wie er interesse heeft in een compacte, zeer multifunctionele, met hoge resolutie uitgeruste dashcam, welke je moeiteloos achter je binnenspiegel kunt monteren.
Je kunt natuurlijk ook een dashcam met klapscherm en allerlei poespas als alternatief nemen. Hier heb ik in dit topic bewust niet voor gekozen omdat je dan zo'n groot apparaat op je ruit hebt zitten, in je gezichtsveld, wat je zicht uitermate belemmert.
Goh je meent het, dat een telefoon hedendaags in de auto opgeladen kan worden. Ik weet niet hoe jij je telefoon laadt, maar beetje bij beetje, af en toe bij- en opladen is slecht voor een li-ion batterij, en verkort de levensduur ervan. Eveneens het veelvuldig overschrijven van data (afschrijving van je telefoon). Dat je er zelf voor kiest om je telefoon daarvoor af te schrijven, prima toch?
Maar dat hoef je allemaal niet aan te nemen van me, ik zeg het immers om elkaar te helpen... :hmmz
Ik sta voor alle overige alternatieven open, maar dit topic is type gerelateerd bedoeld, zoals eerder aangegeven.
Leuk wat je zegt over die verzekeringen, maar uiteindelijk betaal je overal zelf voor. Het blijft me verbazen dat mensen denken dat bijv. het herstel 'gratis' is, omdat de verzekering het 'vergoedt' :wors
Ik snap nog steeds niet dat mensen die rekensom niet kunnen maken, dat ze het bedrag van zo'n dashcam al terug hebben verdient bij de eerste aanrijding die plaatsvindt, waar de partijen niet Eens worden over de toedracht.
Foto's liegen niet, videobeelden al helemaal niet. Mensen daarentegen wel, en die doen er tegenwoordig alles aan om de portemonnee niet open te hoeven trekken.
Hopelijk wordt bovenstaand bericht begrepen en hoef ik niets nader toe te lichten wat reeds aangehaald is.
Het is toch logisch dat als je een product aanbied dat mensen eerst gaan kijken naar de alternatieven? Ik neem namelijk aan dat je zelf ook niet gelijk klakkeloos alles van iedereen aanneemt zonder zelf een kleine inspectie te hebben gedaan. Jij hebt je hier in al verdiept maar andere misschien nog niet.
Op het moment dat iemand dan een goedkopere camera ziet die het zelfde kan dan moet dit ook gedeeld kunnen worden.
Wie weet zit er wel iets tussen wat exact het zelfde kan alleen dan goedkoper.
Wellicht kan er dan een compromis gesloten worden en besluit je zelf ook voor het goedkopere alternatief te gaan.
Het doel van de dashcam is immers het vastleggen van een feit en dit als hulpmiddel te gebruiken wanneer de personen er zelf niet uitkomen. Maar volgens mij maakt het dan weer geen reet uit of je dit in Full HD doet of in een iets mindere resolutie (die waarschijnlijk ook nog eens minder ruimte vraagt). Het gaat erom dat je iets kan bewijzen, dat hoeft volgens mij niet in vlijmscherp beeld.
Daarbij komt natuurlijk ook dat als ik een nieuwe route rij dat ik me navigatie aan heb. Jij zult waarschijnlijk buiten je dashcam ook nog een navigatie scherm op je voorruit moeten plakken, wat je uit eindelijk dus nog veel meer rotzooi op je voorruit geeft als alleen een telefoon die alles in 1 doet.
Nogmaals, ik kraak je aanbieding/product helemaal niet af! Het is een mooi product, maar er zijn zat alternatieven die een stuk goedkoper zijn en niks te maken hebben met geen portemonnee. Ik zie gewoon nog steeds de toegevoegde waarde er niet van, maar laten we het er dan maar op houden dat ik heel moeilijk te overtuigen ben in dit verhaal.