• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gsi gallery.nl opnieuw online

mooie colectie foto,s heb jij:wub :kewlpics

wat waren het er toen nog veel he:o

en inderdaad hoeveel zijn er nog in leven:cry

mooie tijden toen:agent

Zalige tijd he...

Ma ze sterven uit he en sommige worden gesloopt...

In belgie zitten er nog een paar diehards...

dat zou mooi zijn ja:thumbup

ga in ieder geval zo,n ( kadett GSI club holland )sticker laten maken.

gewoon als herinering aan die mooie tijden.

heeft er toevalig niet iemand een voorbeeld van die sticker? voor het juiste letter type en de juist afm van de sticker. bvd:wors

origineel gepost door JvV

dsc00121j.jpg

dsc00122e.jpg

lolz deacon, die was ook altijd exteem bezig met ze tigra:D

dsc00015y.jpg

zodan, ik naast mooie dett van Botter, toen was ik wel ff een paar kilootjes lichter:D:D:D:D

kadett gsi club holland, ja dat was een toffe tijd!!!, sommige hadden echt hele mooie wagens!!!!

ik zal nooit vergeten de meeting die ik georganiseerd had naar zwolle, nl-tunning, met zoveel tegelijk hele rits kadetts op de A28... Botter voor op, niet bij te houwe...:D

Quote:

Kadett GSi Club Holland Circuit Assen

mvc028s.jpg

Die gele is nu in mijn bezit al een aantal jaartjes. Is de oude van geebee meen ik.

nostalgie, gereedschaps doosje van kadett gsi club holland, ooit eens gekregen op een meeting ik dacht in z.holland ergens...

Foto-JNCQXCHS.jpg

Foto-6HOKZYHP.jpg

niet tekoop overgens:vertag

hey cool,dat is mijn kadett (grey illusion)voor dat ik hem grijs spoot,en het nummer in een koreaan zette.dat is lang geleden,

wel mooi om weer terug tezien.

let op het sunroof die grey naderhand niet meer had.:P:P

dsc00038p.jpg

op mijn gsi zit de raam band sticker er nog steeds op, in het rood over de hele breedte van de voorruit. en club pasjes heb ik tot het laatste jaar nog van het bestaan van de club. jammer dat een club op zo'n dubieuze manier ten onder kan gaan.

zeg jvv, dat moet je de jouwe niet gaan slopen, want dan heb je er al weer 1 minder voor de rond rit:jerry

gr,martijn

Die meeting in Zwolle kan ik me ook nog goed herinneren. heel die parkeerplaats bij die pomp vol met GSi's. Die hele stoet met aardig de gang er in op de A28, politie komt de snelweg op, voor je zie je de remlichtjes aan gaan en in je spiegel gingen alle mistlampjes uit :D:D. Weet niet of ie hier an aan bod gekomen is, maar het 5 jarig bestaan van de Kadett GSi Club Holland was ook heel tof, héél het autotron vol met GSi's!! Heb er nog foto's van, maar dan op papier :D

[Weet niet of ie hier an aan bod gekomen is, maar het 5 jarig bestaan van de Kadett GSi Club Holland was ook heel tof, héél het autotron vol met GSi's!! Heb er nog foto's van, maar dan op papier :D [/quote]

inscanen die handel :thumbup:kewlpics

ps: op pagina 2, de 2de en 3de foto,s die ik daar poste was ook in autotron rosmalen.

hoop dat het lukt om ze in te scanen. anders er met je digitaal foto toestel een foto van maken met de flits uit. heb ik ook gedaan bij die foto,s:P

origineel gepost door martijn_maja

zeg jvv, dat moet je de jouwe niet gaan slopen, want dan heb je er al weer 1 minder voor de rond rit:jerry

gr,martijn

Welke zou ik slopen? ik heb er nu 4 gehad, de eerste was te rot voor woorden en is inderdaad gesloopt. De 2de is door de eigenaar ernaar verrot gereden en gesloopt. Mijn 3de rijdt in Friesland en de 4de is in mijn bezit (de champion). Over welke heb je het ? Ik sloop niks (op dit moment)

uh my bad, ben in de war met spijkcity, zijn onderhand het zelfde. sorry.gr,martijn

origineel gepost door martijn_maja

op mijn gsi zit de raam band sticker er nog steeds op, in het rood over de hele breedte van de voorruit. en club pasjes heb ik tot het laatste jaar nog van het bestaan van de club. jammer dat een club op zo'n dubieuze manier ten onder kan gaan.

gr,martijn

ik heb de originele band er ook nog op zitten en de pasjes heb ik ook nog.

en betreft hoe zo'n club ten onder kan gaan is volgens mij dat de toenmalige voorzitter michel zwaan het te druk kreeg met zijn eigen bedrijf en toen het voorzitterschap overdraagde aan ferdinand jansen die het ook te druk kreeg en naar mijn mening geen spectaculaire meetings organiseerde er ook mee ophield en er was geen opvolger.

ik heb zelf alle gsi clubbladen nog.

het was een hele mooie tijd.hopelijk komt het er weer een keer van.

:wors:wors:wors. volgens mij mag die naam niet meer gebruikt worden zo als die was. dat heeft weer met wetten en regels te maken. maar het slokt veel tijd op. en ik als persoontje heb al mee gedraaid als bestuurder van een opel club. en het vreet een hoop tijd. dat heb ik er wel voor over. maar dan moet ik hier prive eerst een aantal zaken op de rit hebben. kijk als er meer liefhebbers zijn dan zou je weer wat op kunnen bouwen.met een aantal liefhebbers die dus ook als aan spreek punt enzo fungeren zodat je een bestuur kunt vormen. of je plant een gezellig samen zijn, om te kijken hoeveel animo er is.gewoon als liefhebbers onder elkaar doen we met de omega liefhebbers ook en dat begint al op een aardige meeting uit te lopen want de groep word ieder jaar groter.

41630348.png

Dit was Katjang Power, is ooit naar Jurgen Verbocht gegaan.

2sm.jpg

Mijnes in originele staat op het Opel Festival in Lelystad, 2002 volgens mij!

73518301.png

Oude van Kuuntje ( Yillmaz ), is gesloopt vanwege hevige roest aan de draagarmen.

23100526.png

Zoals iedereen weet is ie uitgefikt, de kleur was Brokaat geel.

01010066.jpg

Deze was van Opel Club Brabant, jongen kwam uit Raamsdonksveer. Later verkocht met turbo en nog enige keren opgedoken op MP met een C20XE.

dsc00012y.jpg

Van een clubgenootje, ding is pas compleet gedaan met dikke schermen en BBSen er onder. Volgens seizoen rijd ie weer!

dsc00038dwb.jpg

Dave/Kicker/David Gesloopt/Verkocht en motorisch origineel gemaakt/ mij onbekend

dsc00007f.jpg

Oude van Nukey, 1 van de oude drijvende krachten achter de KGTC.

dsc00008i.jpg

Volgens mij reed hier een vrouwtje mee....:hmmz en volgens mij was het 1 met webers....De Kadett dan he :P

dsc00036kvv.jpg

Deze stond elk jaar op Sevenum, vorig jaar nog compleet gespoten, dit jaar heb ik hem nie gezien...

dsc00070p.jpg

Van deze weet ik alleen nog dat het een 8v was met schijven achter en dat het kenteken met YY begon.

origineel gepost door nl-tuning

zekerss kicku foto's:jerry:jerry:jerry:jerry

jammer dat er geen pics zijn van hoe mijn opc blauwe 5gaats gsi was??????

groeten nick

dsc00027p.jpg

Voila, tis nie veel, maar dit is jouw oude....

Hij reed toen ook mee met de rondrit in Dordrecht, maar daar kan ik hem zo gauw nie vinden.

Cool, hier sta ik nog op met ma pa ze Omega 3.0 24v

GSi Gallery: Meeting: Duits Auto Festival

dsc00024r.jpg

En Michel met ze city c20xe en Marcel met ze 2.5cih limo:cool:

dsc00078o.jpg

origineel gepost door Calibrainpower

dsc00007f.jpg

Tis wel exact dezelfde als die van ricky!, nl. kleur/velgen/m3-spiegels, enz, die hem verkocht voor een brommer... omg. utrecht

dsc00008i.jpg

Volgens mij reed hier een vrouwtje mee....:hmmz en volgens mij was het 1 met webers....De Kadett dan he :P

je bedoelt sannie!, maar die was dan ooit zalm roze/geel..., idd. zelfde velgen en idd. webers!, omg. utrecht

[/quote]

origineel gepost door Hans

origineel gepost door Calibrainpower

dsc00007f.jpg

Tis wel exact dezelfde als die van ricky!, nl. kleur/velgen/m3-spiegels, enz, die hem verkocht voor een brommer... omg. utrecht

dsc00008i.jpg

je bedoelt sannie!, maar die was dan ooit zalm roze/geel..., idd. zelfde velgen en idd. webers!, omg. utrecht

[/quote]

je bedoelt Sanne!!!

deze wagen had een c20xe door csp motorsport gebouwd, echt een zieke motor

deze hangt aan de steun bij een maat van me,om in een corsa plaats te nemen.

gsi is overigens gesloopt!

Terug
Naar boven