• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gsi gallery.nl opnieuw online

Dat die eerste van Ricky is geweest kan heel goed zijn, volgens mij had Nukey ( Robert ) die auto van hem gekocht. Bleek achteraf in slechtere staat te zijn dan gedacht.

Heeft iemand toevallig foto's van de 2002 meeting bij NL Power in Zwolle, ben toen eens wezen kijken geloof ik, ben benieuwd of er nog foto's rondzwerven van mijn oude witte Corsa A GSI-tje. Had er toen geloof ik een oud setje 3 spaaks op liggen, kenteken xf-22-rh.

origineel gepost door Calibrainpower

Dat die eerste van Ricky is geweest kan heel goed zijn, volgens mij had Nukey ( Robert ) die auto van hem gekocht. Bleek achteraf in slechtere staat te zijn dan gedacht.

ja, klopt volgens mij, gaat bij mij nu ook een lampie branden, rick had hem zelf op geknapt ooit, de M3-spiegels had hij van mij toen ooit gratis gekregen.

sannie is idd. sanne, daar kon je echt mee lachu, maar dat was toen met vele in de club!!!, wat ik weet van de 16v-motor toen is dat hij als ie koud was belabberd liep, maar niet als ie warm was!!!, maar wel erg veel verbruikt...

de auto van rick was overgens een 2,0-8-kleppert.

als mensen nog foto´s hebben van de meeting in zwolle, plaats ze idd.!

Yep, een SEH, heeft Nukey ooit nog een andere kop op gezet. Wel leuk dat hoe langer je nadenkt, hoe meer details je je kan herinneren. Althans, bij mij is dat zo :angel

origineel gepost door Calibrainpower

Yep, een SEH, heeft Nukey ooit nog een andere kop op gezet. Wel leuk dat hoe langer je nadenkt, hoe meer details je je kan herinneren. Althans, bij mij is dat zo :angel

de gsi van Ylmaz had nog al wat kwetsuren aan het chassis......niet de draagarmen waren verrot ( afgzien van wat losgeraakte puntlasjes ) maar de binnenste delen van het voor-chassis ......scheur na scheur .....ook in de houders van de achterlichten zaten zelfs al scheurtjes in ( die heb ik ook nog als relekwi ......) 'k heb zelf nog een groot deel van de auto in Vlaardingen aan gort gesloopt samen met wat anderen :cry eeuwig zonde:sleeping

Wat ik nog weet ie dat ie die auto uit wilde lijnen en dat ze bij die bandenboer hem er bij haalde van: di's nie goe! En dat er inderdaad een en ander niet meer goed vast zat.

Ding was inderdaad erg mooi, geen ABS, geen Stuurbekrachtiging.... een echte nog zeg maar...

wat een gaaf topic zeg!

ikzelf heb denk ik maar net het staartje van KGTC bewust meegemaakt (rond 2002), maar wat me opvalt is dat het toch wle heel har dis gegaan in de afgelopen 7 jaar qua aantallen kadettjes in de scene :S

vooral blijven posten die hap!

gr jeroen

IK heb ook nog een bordeaux kadett afgebroken... die had ook die cosworth spoiler,16v met lex,17" ,zender spoilers enz...Die had een nr bord van kadett gsi club holland...

En de meangreen he...

De kadett GSI van david is er nog steeds...:wors

Deze ligt wel een eind uit elkaar maar komt weer helemaal goed met dan de nodige aanpassingen zal nog wel enige tijd gaan duren voor hij weer rijdt maar goed is daar ook weer van bekend dat hij nog leeft.

Carroserie is trouwens nog hetzelfd met alleen wat rose minder eraan en andere spiegels.

De Meeting naar NL-power in zwolle had ik georganiseerd toen, zelf reed ik met een rode kadett gsi SEH. (was niet zo'n mooie, plaatwerk was net een poffertjespan :D), auto van me vrouw toen

gisteren kwam er een colega naar me toe..., hey hans had jij vroeger een kadett gsi?

euh, ja...

ferdi jansen, bekend als ferdinand, :wtf:D

nooit bij stil gestaan, ik werk al bijna 2jaar samen met hem

en liet wat foto's zien

idd. helaas in de brand gegaan net vanaf de spuiterij.

wauk ff kwjit hierzo, gelijk ff uppie voor de oit zo gezellige kadett gsi club holland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

podver sta ik zelf ook nog op de foto tering wat is dat lang geleden was daar met mijn tigra die ik toen had(tupperware bakhaha)was met iwan daaro

origineel gepost door Hans

De Meeting naar NL-power in zwolle had ik georganiseerd toen, zelf reed ik met een rode kadett gsi SEH. (was niet zo'n mooie, plaatwerk was net een poffertjespan :D), auto van me vrouw toen

Jah dat weet ik me nog wel te herinneren, ben toen daar geweest om te kijken. Ik had toen mijn witte Corsa A2 GSI nog, toen wast kort daarvoor geen Opel Kadett GSI Club Holland meer maar gewoon GSI Club Holland, zodat Corsa's en Manta's ook mee konden rijden. Jij had toen een van de eerste GSI's en dat was de enige die daar stond die nog helemaal orgineel was.

deze leeft ook nog....

rijd nu hier in maastricht rond.

ziet er nou zo uit..

word als het goed is opgeknapt.

gr frenk

Kippenvel wanneer ik deze foto's weer zie.. spijtig dat het merendeel van deze auto's niet meer bestaan..

toch vraag ik mij af of iemand deze kadett gsi nog kent van vroeger..?

Ik weet dat hij vroeger in duitsland is getuned door Kissling Motorsport en geimporteerd is in 1994 naar Limburg..

In 2009 heb ik deze kadett gsi gekocht van een jongen uit Monster..

001-2.jpg

Ik ben erg benieuwd naar de verdere historie van deze kadett..

Ik hoop dat iemand mij er meer over kan vertellen

grt Erik

hij heeft inderdaad maar 3km met die turbo kunnen rijden...

nu moet die naar eric voor een GOEDE in/ombouw....

dan maar hopen dat die nog lang blijft leven:vertag

ik heb een foto gevonden van de meeting in zwolle die ik georganiseerd toen had...

me rooie 8-klepper-dett!

GroteFoto-NP37TCUV.jpg

ik in het midden, rechts naast mij sannie, links van me ... euh... weet ik zo ff niet meer:swear:cry,, maar daar moest je geloof ik geen ruzie mee hebben:D

damn, jammer dat ik niet meer foto's heb van deze meeting...

Terug
Naar boven