• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gsi gallery.nl opnieuw online

origineel gepost door Hans

ik heb een foto gevonden van de meeting in zwolle die ik georganiseerd toen had...

me rooie 8-klepper-dett!

GroteFoto-NP37TCUV.jpg

ik in het midden, rechts naast mij sannie, links van me ... euh... weet ik zo ff niet meer:swear:cry,, maar daar moest je geloof ik geen ruzie mee hebben:D

damn, jammer dat ik niet meer foto's heb van deze meeting...

Als ik tijd en zin heb zal ik alles es bij elkaar zoeken.

Heb nog wel wat digitaal en zowiezo nog int fotoalbum op de plank van die tijd hans.

Zal ze wel es inscanne

origineel gepost door Hans

gaaf, dat zou hartstikke leuk zijn! :thumbup

@trabantman: dat zou inderdaad super mooi zijn.

hoop dat je er tijd voor hebt:thumbup

we wachten met smart:kewlpics

Grappig, ik was daar dus ook bij dus als er mensen zijn met foto's, ben benieuwd of ik met mijn corsa ook nog ergens opsta.

kan denk niet, die club naam zal denk ik wel nog op iemand naam staan, anyway, deze site is ook goed genoeg om gezellig met elkaar te geinen!

origineel gepost door Calibrainpower

41630348.png

Dit was Katjang Power, is ooit naar Jurgen Verbocht gegaan.

Is dit de PH-LF-23 ?

mensen goed nieuws:

het begin is gemaakt:

ff klikken

Ik weet totaal niet hoe de oude site eruitzag en ik denk ook niet dat verstandig is om deze exact na te gaan maken.

zelf heb ik die periode compleet gemist dus ik kan er weinig van maken.

mijn bedoeling is om er een foto album te plaatsen waar gebruikers na registreren en inloggen zelf foto's kunnen plaatsen.

Afhankelijk van hoe de site groeit hoop ik dat er mensen zijn die willen helpen om deze site draaiende te houden.

Ik sta volledig open voor suggesties en ideeen wat betreft de inhoud en lay-out van de site, aangezien ik hem maak voor de gsi rijders en het feit dat veel mensen hem graag terug zien komen, moet hij natuurlijk wel in jullie smaak vallen dus ik hoor het graag!

origineel gepost door frenkie

WWW.GSIGALLERY.NL IS BACK!!!!! :D :agent :jerry

top man :thumbup

ik zou zeggen : SPREAD THE WORD!!!!

De site is nog geen uur on line en al de eerste foto's ontvangen, bedankt frenkie, ik zet ze zsm online

ik ben nu even bezig om er een fatsoenlijk beeld op te krijgen en iets van een goede layout

origineel gepost door trabantman

De teller in de doos staat nu op zoon 1760 kadett afbeeldingen alleen E kadett dan

even een eenvoudige snelle manier verzinnen om ze snel op de site te krijgen denk ik dan.......

origineel gepost door trabantman

Oude doos even opengetrokke !!

A super special voor hans !! Old Pel !

PIC00056.JPG

:D:D:D:D

THANX!!!!!!!!!

:D:D:D:D

wat een vet topic is dit (ikzelf nu 22jr) en dus de hele gsi club tijd gemist ...te hebben .:thumbdown

maar ik vind dit toch top . ikzelf ben helemaal gek van kadett e gsi'tjes en vind het heerlijk om hierheen te kijken

geweldig ... ga zo door

mvg brian

Terug
Naar boven