• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gsi gekocht

c-dett16v

Post vaak
hallo allemaal

ik heb sinds vrijdag een groene gsi kenteken XX-66-VN

iemand bekend met deze kadett??

ik zal eens foto's maken van de week.

greetz

IMG_8610h.jpg

Je houdt het wel bij de bedrijfskleuren hé...

Maak eens wat meer foto's van die groene gifkikker als je wilt..

Inderdaad, even je dimmer wat opdraaien...

Deze gsi is van mij geweest. Ik heb hem in tiel gekocht van de man die hem zo gemaakt heeft, de kadett heeft een paar jaar stil gestaan bij hem. Er zat een leren interieur in en er zat een irmscher achterplaat op, deze zijn via marktplaats verkocht. Ik heb de auto zonder apk gekocht maar hij ging zonder veel problemen door de apk. Ik heb hem verkocht aan iemand uit tiel, toen is hij richting friesland gegaan en daarna naar schaijk bij een handelaar.

Voto-0029.jpg

jep ff de draadjes van de dimmer doorverbinden

leuk wagentje da wel

alleen k heb dat ding al zo vaak op MP voorbij zien komen

zie je wel een keer rijden in de omtrek denk k

Heeft idd veel eigenaars gehad op korte tijd...

En werd bijna altijd voor duurder verkocht en werd al redelijk wat onderdelen afgedraaid.

origineel gepost door bmwmanu

En werd bijna altijd voor duurder verkocht en werd al redelijk wat onderdelen afgedraaid.

Dat van die eigenaren klopt wel maar volgens mij zit er nog hetzelfde op en aan als hoe ik hem gekocht heb!

De gsi heeft een hele tijd te koop gestaan en in die tijd heeft de oorspronkelijke eigenaar verschillende delen los verkocht.

Een van de eigenaren na mij heeft er zelfs een extra opgezet namelijk de trekhaak waarvoor hij ook de sfj lip heeft verzaagd :cry

origineel gepost door Niek GSI

origineel gepost door bmwmanu

Dat van die eigenaren klopt wel maar volgens mij zit er nog hetzelfde op en aan als hoe ik hem gekocht heb!

De gsi heeft een hele tijd te koop gestaan en in die tijd heeft de oorspronkelijke eigenaar verschillende delen los verkocht.

Een van de eigenaren na mij heeft er zelfs een extra opgezet namelijk de trekhaak waarvoor hij ook de sfj lip heeft verzaagd :cry

dat van die trekhaak is ook bagger ja:argue

ik ben geneigd om te zeggen dak hem kom halen, maar het feit dat ie zoveel eigenaren gehad heeft in orte tijd en jij er maar 500 voor vraagt maakt me voorzichtig.

op de foto's lijkt hij veel meer waard, wat is de reden?

origineel gepost door king corsa

ik ben geneigd om te zeggen dak hem kom halen, maar het feit dat ie zoveel eigenaren gehad heeft in orte tijd en jij er maar 500 voor vraagt maakt me voorzichtig.

op de foto's lijkt hij veel meer waard, wat is de reden?

hij moet snel weg!!

ik heb er meer voor betaald, ik hoef er niet aan te verdienen.

Terug
Naar boven