• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GSI weg gedaan....

DarkNL08

Post veel
Helaas! Mijn trouwe gebakje heeft me 12 maanden dienst bewezen, maar heeft nu plaats moeten maken voor een Opel Astra G.

Schermafbeelding_2011-02-16_om_19.34.49.png

Dit wordt mijn tweede auto en dus tweede Opel. :) De auto rijdt erg lekker en heeft een 1.6 16v motor, elec. dakraam, elec. spiegels, stuurbekrachtiging, airbags, enz. naja het standaard verhaal.

Hij is nog helemaal origineel en ik ben de 3de eigenaar.

Ik zal vanaf nu wat minder vaak in het Corsa gedeelte te vinden zijn.

Helaas voor onze Corsa Freaks,,, maar wel gelukkig bij opel gebleven :P:afro

Wel een mooie astra ziet er goed uit, veel plezier ermee

Helaas voor onze Corsa Freaks,,, maar wel gelukkig bij opel gebleven :P:afro

Wel een mooie astra ziet er goed uit, veel plezier ermee

Ja, ik vond het moeilijk om de Corsa weg te doen.. Ding is gewoon standaard lekker vlot en sportief. De Astra ga ik natuurlijk hier en daar ook wat opleuken.... ;)

Maar heb er ook lekker wat comfort voor terug, is 't vrouwtje ook wel blij mee!:agent

Ja, ik vond het moeilijk om de Corsa weg te doen.. Ding is gewoon standaard lekker vlot en sportief. De Astra ga ik natuurlijk hier en daar ook wat opleuken.... ;)

Maar heb er ook lekker wat comfort voor terug, is 't vrouwtje ook wel blij mee!:agent

Weer 'n z140 Rauchmetallic Corsa minder:cry

Succes met je nieuwe Astra.

Astra meer comfort? gaat die astra dan niet platter als op de foto?

ha ha was maar 'n grapje...

TetSuo

Weer 'n z140 Rauchmetallic Corsa minder:cry

Succes met je nieuwe Astra.

Astra meer comfort? gaat die astra dan niet platter als op de foto?

ha ha was maar 'n grapje...

TetSuo

Met de astra komt het goed, heb al mooie ideetjes......

Sowieso 17" of 18".... uitlaatje.... alles in kleur.... dakspoilertje... en verlaging :)

De Corsa zag er goed uit ja.. Van buiten, van afstand..... maar de rest was rot en prut.. :(

De Z140 rauchgrau vond ik de mooiste kleur voor een GSI, geldt ook voor de originele bumpers.

Met de astra komt het goed, heb al mooie ideetjes......

Sowieso 17" of 18".... uitlaatje.... alles in kleur.... dakspoilertje... en verlaging :)

De Corsa zag er goed uit ja.. Van buiten, van afstand..... maar de rest was rot en prut.. :(

De Z140 rauchgrau vond ik de mooiste kleur voor een GSI, geldt ook voor de originele bumpers.

Nope, heb hem ingeruild. Rot is niet helemaal het goede woord bij nader inzien, hij was niet doorgerot, maar had gewoon rondom wat plekjes.. En als ik het nu ff met de Astra mag vergelijken, dan noem ik hem wel rot. :P

Heb zojuist de overeenkomst getekend dus maandag heb ik de Astra hier op de stoep!

Kan niet wachten!! :afro

Nope, heb hem ingeruild. Rot is niet helemaal het goede woord bij nader inzien, hij was niet doorgerot, maar had gewoon rondom wat plekjes.. En als ik het nu ff met de Astra mag vergelijken, dan noem ik hem wel rot. :P

Heb zojuist de overeenkomst getekend dus maandag heb ik de Astra hier op de stoep!

Kan niet wachten!! :afro

Terug
Naar boven