• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gsipiloot ook aan de manta

gsipiloot

Post vaak
ik heb op 30dec ook een manta gekocht

het is een orginele nederlander uít '78 een 19e automaat

hier wat plaatjes voor onze manta jongens :D

CIMG0506.jpg

CIMG0507.jpg

CIMG0508.jpg

CIMG0509.jpg

CIMG0510.jpg

CIMG0511.jpg

CIMG0512.jpg

CIMG0513.jpg

CIMG0514.jpg

mogen is een groot woord...

vanaf juni 77 zijn gele platen verplicht

de mijne is van 82, en de EU platen komen er alleen op voor de apk

op me corsa zitten ze nu ook al n half jaar, en zelfs bij n algemene controlle werd er niets over gezegd

mogen is een groot woord...

op me corsa zitten ze nu ook al n half jaar, en zelfs bij n algemene controlle werd er niets over gezegd

Plannen heb ik heel erg veel maar voorlopig alleen tanken en rijden :thumb

Maar meer info over demanta is altijd welkom graag zelfs mag ook via pm

Maar mag je met blauwe platen rijden als ie van 78 is?

Plannen heb ik heel erg veel maar voorlopig alleen tanken en rijden :thumb

Maar meer info over demanta is altijd welkom graag zelfs mag ook via pm

Maar mag je met blauwe platen rijden als ie van 78 is?

nice :)

ook ik heb nu sinds n maand n manta, alleen is die niet zo netjes als die van jou, maar dat komt nog wel

ik heb wel dezelfde wielen als die onder die van jou zitten aangeschaft (dus meteen n mooi voorbeeld hoe ze onder n manta staan )

die van jou mist alleen wel zn blauwe platen ;)

nice :)

ook ik heb nu sinds n maand n manta, alleen is die niet zo netjes als die van jou, maar dat komt nog wel

ik heb wel dezelfde wielen als die onder die van jou zitten aangeschaft (dus meteen n mooi voorbeeld hoe ze onder n manta staan )

die van jou mist alleen wel zn blauwe platen ;)

Zo deze heeft dus ook eindelijk een nieuwe eigenaar gevonden! Gefeliciteerd. Vorige eigenaar zat hier ook ergens op het forum.

Wat zijn de plannen?

Zo deze heeft dus ook eindelijk een nieuwe eigenaar gevonden! Gefeliciteerd. Vorige eigenaar zat hier ook ergens op het forum.

Wat zijn de plannen?

Leuk ding.. Ik heb hem zelfs al in het echt gezien bij mij in de straat nog wel... al was het wel s avonds.....

veel plezier er mee

mvg Paul

Leuk ding.. Ik heb hem zelfs al in het echt gezien bij mij in de straat nog wel... al was het wel s avonds.....

veel plezier er mee

mvg Paul

Historische voertuigen met een datum van toelating voor 1 januari 1978 mogen de (donker)blauwe kentekenplaat met witte letters voeren. Voordat de blauwe kentekenplaat wordt afgegeven, wordt gecontroleerd of op het voertuigbewijs een datum van toelating van voor 1 januari 1978 vermeld staat en het kenteken bestaat uit een combinatie van 4 cijfers en 2 letters

(bron: oldtimernederland.nl )

Historische voertuigen met een datum van toelating voor 1 januari 1978 mogen de (donker)blauwe kentekenplaat met witte letters voeren. Voordat de blauwe kentekenplaat wordt afgegeven, wordt gecontroleerd of op het voertuigbewijs een datum van toelating van voor 1 januari 1978 vermeld staat en het kenteken bestaat uit een combinatie van 4 cijfers en 2 letters

(bron: oldtimernederland.nl )

Mooie kleur :thumb

Deze manta heb ik al eens in Heerlen gespot.

@otdh wrote:mogen is een groot woord...

Volgens mij zijn de gele kentekenplaten vanaf 1 januari 1978 verplicht. Mijn manta heeft een datum eerste toelating van 30 november 1977 en heeft legale blauwe kentekenplaten.

Mooie kleur :thumb

Deze manta heb ik al eens in Heerlen gespot.

@otdh wrote:mogen is een groot woord...

Volgens mij zijn de gele kentekenplaten vanaf 1 januari 1978 verplicht. Mijn manta heeft een datum eerste toelating van 30 november 1977 en heeft legale blauwe kentekenplaten.

Terug
Naar boven