• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

>300.000 km???

Het inlaatspruitstuk zelf kost 349 euro. Als je pech hebt is je actuator ook stuk ( de mijn niet gelukkig ) , maar die kost ook 180 euro. En dan moet de hele zooi er in. En die prijs ligt aan de garage waar je het laat doen.

[rquote=1868757&tid=142670&author=speaker]Het inlaatspruitstuk zelf kost 349 euro. Als je pech hebt is je actuator ook stuk ( de mijn niet gelukkig ) , maar die kost ook 180 euro. En dan moet de hele zooi er in. En die prijs ligt aan de garage waar je het laat doen. [/rquote]

:afro Bij mij is ook de actuator toen vervangen.....

Maar der zijn er hier op het forum die het gewoon zelf gedaan hebben. Dagje sleutelen en goede koffie:wors

Safe driving Jurgen

[rquote=1868757&tid=142670&author=speaker]Het inlaatspruitstuk zelf kost 349 euro. Als je pech hebt is je actuator ook stuk ( de mijn niet gelukkig ) , maar die kost ook 180 euro. En dan moet de hele zooi er in. En die prijs ligt aan de garage waar je het laat doen. [/rquote]

:afro Bij mij is ook de actuator toen vervangen.....

Maar der zijn er hier op het forum die het gewoon zelf gedaan hebben. Dagje sleutelen en goede koffie:wors

Safe driving Jurgen

ik had een vectra b station bj 99 20 l dtl gekocht bij 100.000 km bij 400.000 verkocht nooit wat aangehad in die 6 jaar dat ik hem had alleen maar banden en remmen nog niet eens de uitlaat vernieuwd toen mercedes e gekocht nou m,n veccie gts diesel nu al 50.000 mee gereden nog steeds geen centje pijn gr baboe

ik had een vectra b station bj 99 20 l dtl gekocht bij 100.000 km bij 400.000 verkocht nooit wat aangehad in die 6 jaar dat ik hem had alleen maar banden en remmen nog niet eens de uitlaat vernieuwd toen mercedes e gekocht nou m,n veccie gts diesel nu al 50.000 mee gereden nog steeds geen centje pijn gr baboe

haha ik heb nu 200 039 op de vec staan en hoop er nog tot 300 000 met weinig kosten mee te rijden (alleen de koppeling denk ik)

(P.S. benzine :afro

haha ik heb nu 200 039 op de vec staan en hoop er nog tot 300 000 met weinig kosten mee te rijden (alleen de koppeling denk ik)

(P.S. benzine :afro

Ik heb een 2.2 DTI uit 2003. Gekocht met 75000 op de teller, inmiddels staat deze op 260000. Tot nu toe nog geen noemenswaardige problemen gehad op het vervangen van de EGR klep na

Ik heb een 2.2 DTI uit 2003. Gekocht met 75000 op de teller, inmiddels staat deze op 260000. Tot nu toe nog geen noemenswaardige problemen gehad op het vervangen van de EGR klep na

Ik heb er nu 220.000 op zitten.

Heb het spruitstuk al op de plank liggen, heeft me 210 euro gekost.

Ik laat hem gelijktijdig met de riem en waterpomp vervangen, uurloon schat ik op ongeveer 400 euro.

Ik heb er nu 220.000 op zitten.

Heb het spruitstuk al op de plank liggen, heeft me 210 euro gekost.

Ik laat hem gelijktijdig met de riem en waterpomp vervangen, uurloon schat ik op ongeveer 400 euro.

Heb wel geen Vectra, maar mijn Astra DTi 1.7 staat nu op 210000km. Heb hem gekocht op 116000km.

Alleen dynamo heeft het begeven tot dusver als niet normaal slijtage onderdeel.

Heb wel geen Vectra, maar mijn Astra DTi 1.7 staat nu op 210000km. Heb hem gekocht op 116000km.

Alleen dynamo heeft het begeven tot dusver als niet normaal slijtage onderdeel.

mag ik ook reageren als Astra rijder ?

Ik heb een kilometerstand van 465.000 !!

Voor het grootste deel alleen onderhoud.

Wel heb ik in 2004 en 2006 de koppakking lek gehad. Deze zijn tot nu ook de grootste kostenpost voor mij.

(2x 600 Euro)

Groet, Rik

mag ik ook reageren als Astra rijder ?

Ik heb een kilometerstand van 465.000 !!

Voor het grootste deel alleen onderhoud.

Wel heb ik in 2004 en 2006 de koppakking lek gehad. Deze zijn tot nu ook de grootste kostenpost voor mij.

(2x 600 Euro)

Groet, Rik

Terug
Naar boven