• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GT/E-tje, er mooi uit laten zien >kleine update<

deze is van blackmagic hier van het forum ,vind de voorstoelen wel mooi ,maar ze waren origineel volgens mij niet in deze kleuren combinatie

als je even zoekt vind je vanzelf wel een mooie set

aankomende zondag is er in maarsen nog een onderdelen beurs ga daar eens kijken

of verander je binnen kant in een andere kleur

vind z elf een 400 interieur erg mooi staan ook een in b ascona

eddepet007 heeft er 1 te koop staan zag ik net

om toch maar even off topic te blijven:

Ik denk dat ik een van de weinige ben, maar ik vind dat 400 interieur veeeel te schreeuwerig met al die opel logo's op de stoelen.

Mijn interieur is nog in bijna nieuw staat, en dat vind je bijna nergens. Bijna al die stoelen en banken, deurpanelen etc op marktplaats is afgeragde zooi waar de gaten en smeervlekken inzitten. Ik heb een RSS feed op 'recaro' op marktplaats, dus ik zie elke dag de advertenties voorbij komen. Af en toe zit er wat leuks tussen, maar dan mag je dan ook voor de portomonee trekken. Interieur van de topic starter vind ik ook erg mooi, dus hele zwarte stoelen...

Voorlopig laat ik de originele ' zandzakken ' er wel in. Misschien later wat sparen, en da een paar recaro's in bruin leer laten overtrekken o.i.d...

origineel gepost door mantadevil

en volgens mij heeft de gsi ook een beige recaro interieur gehad

heb ooit zoiets in goud kleurige manta 18S van me moeder gezet

Volgens mij bedoel je deze:

img0311kk3gb2.jpg

img0309ee1qq9.jpg

150119624.jpg

zo. ;)

mooi poosje geleden dat ik wat van me heb laten horen.

maar vooruit, er is weer vanalles gebeurd hier.

na een bezoek van mijn baas en zijn broertje, aan de onderdelenbeurs in maarssen, zijn ze niet met lege handen thuis gekomen. :thumbup

allebei hadden ze een recaro stoel framepje bij zich,

en die werd zondagmiddag per direct bij mij neergelegd, om er zo de volgende week mee bezig te kunnen.

na wat passen en meten, en het noodzakelijke lassen en slijpen, is het toch gelukt om de nieuwe zetels op de frame`s gemonteerd te krijgen, al is er van de frame`s zelf weinig overgebleven.

IMG_7209.jpg

vervolgens is er verder geknutzeld met de 2e zetel,

en die er op proef even naast gezet...

IMG_7212.jpg

:wors:wors:wors:wors

ik ben zelf wel tevreden met het restultaat, nog links en rechts wat bij stellen, maar het begin is er.

verder is de baas nog bezig geweest met het uitwisselen van koplamp gedeeltes... hij had er een setje bij gekocht waar de reflectors wat minder van waren, dus die moesten overgezet worden uit het oude stel..

ook maar even een plaatje bij het praatje dan..

IMG_7207.jpg

en als het dan weer inelkaar zit, dan heb je ook weer wat moois.

verder is de man die strakmaken kan inmiddels ook weer een keertje geweest. hij verwacht dat hij nog een keer weer komt, en dat ik dan een nieuw jasje krijg. :cool:

maar... we zullen zien.

groet van

gt/e-tje king:

als ik goed zie zet je er calibra kadett stoelen in .of zoiets zou je ze dan niet nemen zonder instap schade?

t is efe pasen en meten maar goed

ik heb ze keer in c coupe gezet alleen dan originele punten weg geslepen en nieuwe punten gelast ,maar achter af was op reccaro frame mooier geweest

denk dat het aflakken nog wel poosje duren gaat, maar ik hoorde de baas er zo pas met marco over praten.

de stoelen welke gemonteerd zijn komen vanuit een E kadett 3 drs.

mijn baas wou de stoelen opnieuw laten bekleden dus het kan wezen dat dat nog weer goed komt, maar inderdaad wel jammer zo.

maar er staat nog een interieurtje op mijn baas te wachten, maar hij kan zo slecht tijd daar voor vinden.

verder mocht ik gister sinds een hele poos weer even naar buiten,

even spelen met de klinkers op straat :P

lekker even uitgewaaid door een kort ritje door de straat, toch weer lekker

om op eigen kracht te kunnen rollen.

en handig he van mijn baasje dat hij t motortje eerst heeft laten zitten.

hoeft hij ook niet te drukken.

hierbij nog wat plaatjes van gister hier buiten, en ene van de aangepaste

en hevig verlaste stoel frames.

een ieder zal het wel anders doen, maar zo kan het dus ook :P:P

IMG_7216.jpg

IMG_7215.jpg

IMG_7217.jpg

:cry:cry:cry:cry:cry:cry

mijn baas is mij vergeten.

heel mijn plekje staat vol met vanalles en nogwat,

en daaronder liggen deeltjes van mij :(

:kewlpics zijn er al helemaal niet:(

origineel gepost door Thijsje

maar nu de schuur klaar is:angel, zal de baas jou ook eens weer aandacht geven.

denk ik.

:thumbup

:hmmz

wat weet jij daarvan ???

maar idd, 1-april komt de stucadoor weer, heb ik gehoord.

en ja, heb inderdaad wat meer ruimte hier binnen, snap dr niks van, waar is al het gereedschap gebleven?

hey mensen, hier weer een kleine update van mij king:

gisteravond is marco weer geweest, hij is weer bezig geweest met mijn voorscherm links. maar eerlijk gezecht gaat het niet naar verwachting.

aangezien het voorscherm in uitzonderlijke harde staat is, maar voorzien van een hele vervelende deuk, leek het mijn baas misschien wel verstandig om een ander hart exemplaar aan te schaffen, uiteraard wel een B1 scherm dus die zonder het extra bultje voor de dikke bumper ;)

maar aan de andere kant... marco is nu al zover... :angel

mijn baas heeft nog wel een ander vraagje, aangezien er aan mijn laklaag toch wel het een en ander mankeerde... het een is wel zwart..het ander niet...

hoe zit het met de dorpels, orgineel voor mijn typ? of wat is aan te raden?

* dorpels in carroserie kleur.

* dorpels mat zwart met de andere details mee.

* dorpels in de antiesteenslag meuk..

wat, en vooral waarom, raden julie aan?

verder werk gaat lekker, morgen hoopt mijn baas nog weer met mij aan de slag te gaan. zonet was hij nog bij me, even het een en ander van de verbouwing opruime/n. toch lekker, wat extra ruimte om je heen.

nou heren, en dames. ik hoor het verder wel als iemand tips heeft.

de ballen,

gr gt/e-tje king:

Hé hansielijn gewoon een mat zwarte baan over de dorpel heen van voor naar achter want dat is origineel en vooral in het gezichtsveld geen anti steenslag althans dat is mijn mening.

Greetings Billy

Als je zo'n chrome strip onder de deur hebt, dan is het daaronder zwart.

Ik heb het ook, vind het er persoonlijk mooi uitzien

Terug
Naar boven