@lemmuh wrote:Ik heb al doelstelling ongeveer 330 pk, en dat haalt een originele kkk ook niet, en ik zou met een paar pk minder met een originele kunne blijven rijden, maar dat draait die op zn max. Ik hou liever een marge op mn motor. Dit omdat ik de vectra ook als daily wil kunnen blijven gebruiken.
Maar nu ben ik me eens flink aan het inlezen over de mogelijkheden die er zijn, en aanpassen moet ik toch al alles... Koppeling, intercooler, injectoren, chip... Dus dan liever ineens goed...
Maar het enige waar ik me eens goed in moet verdiepen is welke turbo's ik zou kunnen nemen, er zijn er zo ontiegelijk veel te koop
Jeroen
Voor 330pk moet je of een zeer goede K16 hebben of een K26, maar goed als ik lees dat je alles toch wilt aanpakken.
Dan zou ik persoonlijk ook voor een Garrett gaan.
Lijst:
blok reviseren
zuigers
drijfstangen
arp bouten overal
z20let oliepomp
dit moet je sowieso hebben.
daarnaast voor een garrett een uitlaatspruistuk, downpipe en wastegate.
Maar nu ben ik me eens flink aan het inlezen over de mogelijkheden die er zijn, en aanpassen moet ik toch al alles... Koppeling, intercooler, injectoren, chip... Dus dan liever ineens goed...
Maar het enige waar ik me eens goed in moet verdiepen is welke turbo's ik zou kunnen nemen, er zijn er zo ontiegelijk veel te koop
Jeroen
Voor 330pk moet je of een zeer goede K16 hebben of een K26, maar goed als ik lees dat je alles toch wilt aanpakken.
Dan zou ik persoonlijk ook voor een Garrett gaan.
Lijst:
blok reviseren
zuigers
drijfstangen
arp bouten overal
z20let oliepomp
dit moet je sowieso hebben.
daarnaast voor een garrett een uitlaatspruistuk, downpipe en wastegate.