• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GTC-rally Etten-Leur

Een paar foto's:

Corsa A GSi

C-Dett Coupé

C-Dett Coupé

Ascona B

C-Dett Coupé

C-Dett Coupé

Astra F

Ascona A met Jimmy McRae (vader van Colin)

Manta 400 replica (de echte 400 van Abrahams heb ik alleen op de service gezien)

Astra G

Van de snellere wagens (lees de WRC's, de Evo's en de 350Z's) zijn de foto's beter gelukt op het onverhard, hadden daar meer snelheid en daardoor ging het meetrekken gemakkelijker (kortere sluitertijd nodig om toch de achtergrond bewogen te krijgen). Maar buiten dat vallen de foto's me alleszins mee. Op het asfalt ging alles hard, was gemakkelijker. Foto's zijn nog niet bewerkt, mogelijk dat ik ze opnieuw plaats als ik er mee bezig ben geweest.

Komen over de mail.

Dacht al wel dat je de foto's van je eigen wagen wilde hebben ;)

Ik probeer ze vanavond te versturen. Zijn niet allemaal (stuk of 5) even geslaagd, maar zitten wel een paar gave bij :D

Inderdaad geen kitcar....iets te snel vanuit gegaan.

Is een gewone Astra G volgens het deelnemersoverzicht, mijn fout, heb het ook gewijzigd.

Gisteravond maar even de foto's van mijn toestel/kaartjes op m'n pc gezet,en er wat opels uitgezocht ;)

2013gtc6.jpg

2013gtc7.jpg

2013gtc8.jpg

2013gtc9.jpg

2013gtc10.jpg

2013gtc11.jpg

2013gtc12.jpg

2013gtc13.jpg

2013gtc14.jpg

2013gtc15.jpg

2013gtc16.jpg

Nee, ik wacht tot de Twenterally.....weinig bijzonders dit jaar aan deelnemers in de gtc rally. In Hengelo komen ook vele legends zie hun site.

Ben nog wel even gaan kijken, o.a. de Kadett 400 van Henk gezien. Voor mij de laatste keer dat ik geweest ben, drukker dan ooit, op veel plekken sta je steeds verder van de actie af en daarboven op nog een bekeuring gehad, samen met enkele honderden andere bezoekers. De ene verkeersregelaar vertelt je ergens in te rijden, dat blijkt niet te mogen en er staan een stel &%@a BOA's kentekens te schrijven....

Dat samen met de veranderingen die voorgaande jaren zijn ingevoerd, betekent dat er voor mij en veel vrienden de lol er helaas volledig af is.

Ik had verwacht dat het minder zou zijn met maar weinig deelnemers, maar juist een leuke GTC gehad. :thumb

2015GTC9.jpg

2015GTC10.jpg

2015GTC8.jpg

Even achteraf nog een vraag: in welke klasse reed Marcel Neleman nu mee in de Kadett 400 van Henk? Dat was niet de Markthuys Classic toch?

Want daar zie ik hem niet op de deelnemerslijst staan, net als de Triumph TR7 en Audi (een soort Michele Mouton-replica?) die ik ook in dezelfde klasse heb zien rijden.

Is er nog ergens een deelnemerslijst boven tafel te krijgen van die klasse in 2015?

Marcel reed in de D kadett 400 normaal in de slowly side klasse mee

Stond wel het 1 en ander in het programma zal Marcel wel even vragen voor jou.

Ben zijn service monteur daar geweest.

Ben er inmiddels achter dat het niet de Markthuys Classic was, maar de Markthuys Legends. Ik dacht dat dat dezelfde klasse was. Heb ook een foto gevonden van een deelnemerslijst en ik las in het verslag van Marcel ook dat er wat onduidelijkheden waren over de klasse waarin hij zou uitkomen.

Terug
Naar boven