• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gte tank namaken manta a,eindelijk weer actief!!

kermitmanta a

Post weinig
Kunnen jullie mij even op weg helpen?

Ben namelijk van zin een gte tank na te bouwen.

Heeft er iemand foto's van,of weet eriemand hoe zo'n tank er aan de binnenkant uitziet?

Mvg Gert.

Hoe gaat dat te werk?

Moet zo min mogelijk opvallen,woon in belgië,en hier doen ze zo al moeilijk op de keuring!!!!

Zou zo weinig mogelijk van te zien mogen zijn!

origineel gepost door kermitmanta a

Hoe gaat dat te werk?

Moet zo min mogelijk opvallen,woon in belgië,en hier doen ze zo al moeilijk op de keuring!!!!

Zou zo weinig mogelijk van te zien mogen zijn!

Weten hun dan hoe een originele tank eruit ziet?

@ Jo; dat weet ik eigenlijk niet,weet wel dat er een paar van die gasten ook aan oude opels bezig zijn.

En heb de indruk dat ze nogal zeer kritisch zijn!!!

Hoe maken jullie dat dan,kunnen jullie me een voorbeeld geven op foto misschien?

Op't net is er maar weinig over te vinden!!

Heeft er iemand foto's van een originele?

origineel gepost door Kermitkiller

ik heb nog een orig GTE tank liggen :angel

Toevallig ook een exemplaar met dichtgestopte gaten en daarna vlug overschilderd en dat aan alles aan """"eerlijke prijs"""" ???

Nog maar een keer dan....

Tank.jpg

origineel gepost door plummeuh

Toevallig ook een exemplaar met dichtgestopte gaten en daarna vlug overschilderd en dat aan alles aan """"eerlijke prijs"""" ???

nee het is een ORIGINELE en geen dicht gestopte ore whatever:argue

Mijn broer heeft er over een jaar of twee/drie eentje van jou gekocht... in bovenvermelde staat... gaten dichtgestopt met prullerij en dan vlug een likje verf erover en verkopen als nieuw. pas achteraf (paar jaar later), bij het verwijderen van de verf, is alles uitgekomen. WIJ zouden kwaad moeten zijn, niet U, meneer Van Der Hoek. Als je op die manier zaken moet doen...

en i.v.m. uw ORIGINELE GT/E tank... dan maak ik liever zelf ene voor 220 euro minder :) en ben ik ineens ook zeker over de KWALITEIT

@ MarcV Welk buisje gebruik je als aanvoer?

Bedoel eigenlijk;welke van de twee is aanvoer naar de pomp?

Mijn broer heeft er over een jaar of twee/drie eentje van jou gekocht... in bovenvermelde staat... gaten dichtgestopt met prullerij en dan vlug een likje verf erover en verkopen als nieuw. pas achteraf (paar jaar later), bij het verwijderen van de verf, is alles uitgekomen. WIJ zouden kwaad moeten zijn, niet U, meneer Van Der Hoek. Als je op die manier zaken moet doen...

en i.v.m. uw ORIGINELE GT/E tank... dan maak ik liever zelf ene voor 220 euro minder :) en ben ik ineens ook zeker over de KWALITEIT

Laat dit niet via het forum lopen, maar via U2U of iets dergelijks aub

idd heb je problemen met iemand zoek het uit via u2u, mail of bel elkaar effe

daar is dit topic niet voor

gr eddie

@ MarcV Welk buisje gebruik je als aanvoer?

Bedoel eigenlijk;welke van de twee is aanvoer naar de pomp?

Die waar het zwarte haakse filter aan zit.

origineel gepost door JOZO

Laat dit niet via het forum lopen, maar via U2U of iets dergelijks aub

iedereen mag dit best weten en met u2u bereik ik niet het gewenste resultaat... het geld gaan we toch niet terug zien en dan verwittig ik liever andere mensen voor ze een koopje willen doen bij dergelijke malafide personen...

van de week een tank gekocht van een manta a broeder.

"in zeer goede staat werd mij belooft!"

was mooi geschilderd inderdaad.:thumbup

tot de verf eraf gehaald werd voor grondige inspectie:thumbdown:swear

decjanfeb2009-2010207.jpg

Terug
Naar boven