• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GTE

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een C 1 of C 2 coupe GTE of Rallye ( moet wel een originele zijn )

Auto moet in goede tot uitmuntende staat zijn, ik heb helaas geen tijd om een auto op te knappen en ook geen tijd om een auto te zoeken, vandaar deze oproep op het forum

Ik ben bereid een heel goede prijs te betalen voor een mooie en goede coupe

Reacties liefst met foto's/prijsidee en wat info van de wagen kunnen naar - 2muchshelby@gmail.com

Bellen kan ook ( 0618633954 ), maar ik werk op een chemiefabriek in wisseldiensten en mag geen telefoon bij mij dragen, vandaar liever info over de mail, ik bel dan z.s.m terug

Groetjes,

Toendertijd ( was alles mooier ! Zeker de auto's ) :wtf

Haha niet zo gek als je kijkt naar die prijzen.

Mensen verkijken zich vaak op de waarde van oldie's.

Wat is zon oud opeltje nou waard.... :jerry

Terug
Naar boven