• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GTS bumpers op een sedan?

Ik was al even aan het kijken bij een demontagebedrijf bij ons in de buurt... Hebben ze alleen een linker mistlamp.... Nou ja, dan maar eentje :P

je kunt het ook op laten sturen door een demontagebedrijf elders in het land.

dan moet je wel even vragen of de lamp compleet is.

gr,

Evert.

je kunt het ook op laten sturen door een demontagebedrijf elders in het land.

dan moet je wel even vragen of de lamp compleet is.

gr,

Evert.

[rquote=1875558&tid=141393&author=evertfisherman]

Nu weet ik niet of de voorbumper van een vectra station overeen komt met die van een vectra C GTS/Signum.

[/rquote]

Alleen de V-line station heeft die gts/signum-bumper !

[rquote=1875558&tid=141393&author=evertfisherman]

Nu weet ik niet of de voorbumper van een vectra station overeen komt met die van een vectra C GTS/Signum.

[/rquote]

Alleen de V-line station heeft die gts/signum-bumper !

[rquote=1875632&tid=141393&author=CAlberts]Ik was al even aan het kijken bij een demontagebedrijf bij ons in de buurt... Hebben ze alleen een linker mistlamp.... Nou ja, dan maar eentje :P[/rquote]

Klein en gunnewiek ( Groenlo ) heeft 4 setjes signum mistlampen liggen !!

[rquote=1875632&tid=141393&author=CAlberts]Ik was al even aan het kijken bij een demontagebedrijf bij ons in de buurt... Hebben ze alleen een linker mistlamp.... Nou ja, dan maar eentje :P[/rquote]

Klein en gunnewiek ( Groenlo ) heeft 4 setjes signum mistlampen liggen !!

Hallo allemaal,

Nou was mijn vraag of ik ook mijn mistlampen van mijn vectra c sedan (vierkante)

kan vervangen voor de ronde met chrome strip als gts power zeg maar.

Zonder hiervoor een nieuwe bumper aan te schaffen??

BVD,

Lu

Hallo allemaal,

Nou was mijn vraag of ik ook mijn mistlampen van mijn vectra c sedan (vierkante)

BVD,

Lu

Inderdaad, het zal een andere bumper worden.

Kijk ook eens bij de opel Signums (demontage of onderdelen)

deze komen overeen met de GTS bumpers. Ik heb ook al gezocht en ik heb er drie gevonden in dezelfde kleur als mijn auto, maar het is allemaal heel ver weg, minimaal 2,5 uur rijden helaas.

groet,

Evert.

Inderdaad, het zal een andere bumper worden.

Kijk ook eens bij de opel Signums (demontage of onderdelen)

deze komen overeen met de GTS bumpers. Ik heb ook al gezocht en ik heb er drie gevonden in dezelfde kleur als mijn auto, maar het is allemaal heel ver weg, minimaal 2,5 uur rijden helaas.

groet,

Evert.

[rquote=1879977&tid=141393&author=luger]Hallo allemaal,

BVD,

Lu[/rquote]

Dat is niet mogelijk met een gewone vectra c bumper.

Dan zou je zelf iets van chroom er op moeten plakken.

[rquote=1879977&tid=141393&author=luger]Hallo allemaal,

BVD,

Lu[/rquote]

Dat is niet mogelijk met een gewone vectra c bumper.

Dan zou je zelf iets van chroom er op moeten plakken.

Oh oké dat is nou weer jammer.. Een hele bumper word t denk ik niet. Maarrrr zal wel ff kijken op die site evertfisherman, bedankt. Ahoewel ik niet denk dat er signums zijn in mijn kleur vectra. En spuiten enzo pfff het moet wel leuk blijven haha nou evengoed bedankt :D

Oh oké dat is nou weer jammer.. Een hele bumper word t denk ik niet. Maarrrr zal wel ff kijken op die site evertfisherman, bedankt. Ahoewel ik niet denk dat er signums zijn in mijn kleur vectra. En spuiten enzo pfff het moet wel leuk blijven haha nou evengoed bedankt :D

valt wel mee denk ik de kosten om zo'n bumper te laten spuiten. Je moet het gewoon zwart laten doen. Hier in mijn straat was enige tijd geleden een kras op mijn buurman zijn portier gezet. Hij heeft dit "zwart" laten spuiten op het adres wat ik hem gegeven had, en hij was zeer tevreden over de prijs en het resultaat. (hele deur overgespoten passagierskant). Kostte hem dacht ik zo'n 80 euro.

Die bumper zal wel het dubbele kosten.

valt wel mee denk ik de kosten om zo'n bumper te laten spuiten. Je moet het gewoon zwart laten doen. Hier in mijn straat was enige tijd geleden een kras op mijn buurman zijn portier gezet. Hij heeft dit "zwart" laten spuiten op het adres wat ik hem gegeven had, en hij was zeer tevreden over de prijs en het resultaat. (hele deur overgespoten passagierskant). Kostte hem dacht ik zo'n 80 euro.

Die bumper zal wel het dubbele kosten.

Trouwens Chiel:

Ben jij al wat meer te weten gekomen over het plaatsen van een dubbele originele uitlaat op een Vectra C 1.8?

Een vectra C GTS 1.8 heeft ook 1 zo'n sportieve einddemper, die pijpdiameter is volgens mij wel hetzelfde als de sedan 1.8 omdat de motor (motorcode) ook hetzelfde is.

Die dubbele uitlaat zit dus origineel alleen op de 3,2 v6?

Laatst stond er een Vectra C 2,2 benzine 114kW uit 2007 hier in de straat en die had ook twee originele pijpjes zag ik. Ziet er wel echt mooi uit hoor:thumbup.

Op en aanmerkingen zijn welkom.

Terug
Naar boven