• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GTS: Lamme achterklep

McLambo

Woont hier bijna
Het valt mij op dat de achterklep van mijn GTS, vanaf de hoogte waar ik hem normaal altijd loslaat, nu echt met een klap naar beneden valt.

Komt dat door de kou? Of zijn de zuigertjes er door heen? Meer mensen last van?

als ik em de laaste 20 cm op eigen gewicht dicht laat vallen,valt ie nog niet hard genoeg om helemaal in het slot te vallen.

dus mijn veren lijken me nog goed:thumbup

ik vind het grootste probleem altijd dat je heel erg moet uitkijken met openen in parkeergarages!

als ik em de laaste 20 cm op eigen gewicht dicht laat vallen,valt ie nog niet hard genoeg om helemaal in het slot te vallen.

dus mijn veren lijken me nog goed:thumbup

ik vind het grootste probleem altijd dat je heel erg moet uitkijken met openen in parkeergarages!

kan ook door het weer komen ik had bij me vorige vectra wel een b, nieuwe opgezet en dat hielp niks,

dus ik zou gewoon ff afwachten wat hij doet zodra het beter weer is;)

mvg wessel

kan ook door het weer komen ik had bij me vorige vectra wel een b, nieuwe opgezet en dat hielp niks,

dus ik zou gewoon ff afwachten wat hij doet zodra het beter weer is;)

mvg wessel

Er zt ook aardig wat prut, waar de zuigertjes eruit komen zeg maar.

Iemand nog een goedkoop adresje voor deze dingen?

Valt de achterklep nog af te stellen overigens? Heb al eens aan die 'vang-rubbers' zitten draaien, maar daar zit geen draad op

Er zt ook aardig wat prut, waar de zuigertjes eruit komen zeg maar.

Valt de achterklep nog af te stellen overigens? Heb al eens aan die 'vang-rubbers' zitten draaien, maar daar zit geen draad op

[rquote=1857549&tid=141773&author=McLambo]Er zt ook aardig wat prut, waar de zuigertjes eruit komen zeg maar.

Valt de achterklep nog af te stellen overigens? Heb al eens aan die 'vang-rubbers' zitten draaien, maar daar zit geen draad op[/rquote]

mijn gasveren zijn ook niet schoon en elke keer weer een beetje vettig waar weer zooi aan gaat plakken.

desondanks doen ze nog goed.

[rquote=1857549&tid=141773&author=McLambo]Er zt ook aardig wat prut, waar de zuigertjes eruit komen zeg maar.

Valt de achterklep nog af te stellen overigens? Heb al eens aan die 'vang-rubbers' zitten draaien, maar daar zit geen draad op[/rquote]

mijn gasveren zijn ook niet schoon en elke keer weer een beetje vettig waar weer zooi aan gaat plakken.

desondanks doen ze nog goed.

[rquote=1857607&tid=141773&author=McLambo]Niet zo gek duur. jammer dat je bijna evenveel verzendkosten betaald :mad:[/rquote]

Heb je gelijk in. Het vervelende is,

dat de verzendkosten vanuit duitsland helemaal

niet zo idioot veel hoeven te zijn.

Deze vraagt 11,80 euro.

[rquote=1857607&tid=141773&author=McLambo]Niet zo gek duur. jammer dat je bijna evenveel verzendkosten betaald :mad:[/rquote]

Deze vraagt 11,80 euro.

ik heb hetzelfde bij mijn GTS .

had laatst de klep ook al in mijn nek hangen en ik heb ook het idee dat de klep minder ver open gaat dan normaal :hmmz

ik heb hetzelfde bij mijn GTS .

had laatst de klep ook al in mijn nek hangen en ik heb ook het idee dat de klep minder ver open gaat dan normaal :hmmz

[rquote=1857613&tid=141773&author=Henk042][rquote=1857607&tid=141773&author=McLambo]Niet zo gek duur. jammer dat je bijna evenveel verzendkosten betaald :mad:[/rquote]

Deze vraagt 11,80 euro.

dat is het verschil tussen verzekerd en onverzekerd versturen ;)

op marktplaats staan wel een aantal advertenties.

we moeten natuurlijk wel de economie in NL sponsoren :thumbup

de plaatselijke onderdelenboer kan ze hier ook gewoon leveren ;)

Terug
Naar boven