• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GTS Power's topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje

origineel gepost door rickytt3

Sterker nog, volgens mij past het niet eens op een C1 aan de voorkant. Heb zelf alu-kentekenplaathouders die zo te zien kleiner zijn dan de irmschers, maar die paste ook niet mooi in de uitsparing aan de voorkant.

Achter gaat probleemloos. De ander heb ik uiteindelijk ook maar weggegeven...

Groet, Eric met een c die niet nog een houder hoeft :P

Dat zou wel vreemd zijn.

maarja ik zal em passen en past het niet dan is ie voor eric met een zee:P:P:P

:jerry:jerry

origineel gepost door Edvries

Wilde ik een kentekenplaathouder.....?

als het niet staat of past gaat ie weer weg naar iemand die er belang bij heeft:vertag;)

origineel gepost door gts power

als het niet staat of past gaat ie weer weg naar iemand die er belang bij heeft:vertag;)

Ik neem m zowiezo wel, (als jij t niks vind voor) vind hem veel mooier dan degene die nu op mijn achterkant zit hoor! En als ie voor passend is is dat mooi meegenomen toch?

Mzlls.

Eric C een met.

Ik neem m zowiezo wel, (als jij t niks vind voor) vind hem veel mooier dan degene die nu op mijn achterkant zit hoor! En als ie voor passend is is dat mooi meegenomen toch?

Mzlls.

Eric C een met.

heb net even gekeken en heb zo'n 6a7 mm speling aan beide kanten:hmmz

maarja gewoon effe afwachten:hmmz

origineel gepost door opel-limbo

Nou, ik vind um nie errug mooi. Sorrie:o

Greetz Coel met een R

dat geeft nie:thumbup

ik moet het ook nog eerst zien voordat ik zeker weet dat het echt mooi is:thumbup:)

origineel gepost door opel-limbo

Nou, ik vind um nie errug mooi. Sorrie:o

Greetz Coel met een R

dat geeft nie:thumbup

ik moet het ook nog eerst zien voordat ik zeker weet dat het echt mooi is:thumbup:)

:kewlpics met en :kewlpics zonder aub.

Misschien is er op de voorbumper van de GTS meer ruimte dan op mijn sedan? De uitsparing in mijn bumper is in ieder geval precies groot genoeg voor een kentekenplaat en verder niets.

[/quote]

Hallo,

De uitsparing zit toch alleen maar achter :hmmz, voor heb je toch geen uitsparing :hmmz

Ik ben het nu al vergeten ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

Misschien is er op de voorbumper van de GTS meer ruimte dan op mijn sedan? De uitsparing in mijn bumper is in ieder geval precies groot genoeg voor een kentekenplaat en verder niets.

Hallo,

De uitsparing zit toch alleen maar achter :hmmz, voor heb je toch geen uitsparing :hmmz

Groetjes, Joche

[/quote]

Wellus

:P

.

.

.

.

.

.

dremel500.jpg

origineel gepost door Opel4all

Hallo,

Groetjes, Joche

Wellus [/quote]

Oké dan, maar er is in ieder geval wel ruimte voor een kentekenplaathouder van de garage ;), zowel bij de Sedanbumper als bij de GTS.

Want deze, had ik er toen wel op zitten ;) :)

Groetjes, Joche

Op mijn sedan bumper zit niet echt een uitsparing maar is het middelste gedeelte wel wat vlakker, hier zat bij aankoop van de auto ook een plaat v/d garage op, zie foto:

GroteFoto-7QEX8YJ6.jpg

Wat zou het probleem al zijn als ie over de uitsparing heen zou zitten dan..? Geeft toch niet? Als je het netjes doet hoef je geen eens te zien dat er een uitsparing zit toch?

greetz,

Ericcccccccc

nou achterkant was geen probleem, maar voor...............:agent

oordeel zelf:

CIMG3705.jpg

CIMG3706.jpg

die passat stonden er vrij dicht op dus kon geen echt mooie foto maken:angel

CIMG3707.jpg

hier dus het probleem:argue (sparing zo'n 1,5 cm te klein)

CIMG3708.jpg

hier de voorkant(moet zeggen dat het niet misstaat icm het overige chroomwerk:hmmz)

CIMG3709.jpg

gr Tom

Moet zeggen, misstaat niet aan de voorkant bij jou. Komt mss omdat je al meer chroom in je voorbumper hebt, maar ikzelf hou het bij alleen de achterkant.

Terug
Naar boven