• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GTS Rare blaar onder de lak

McLambo

Woont hier bijna
Gisteravond ontdekte ik tot mijn grote schrik dat er een rare blaar op/onder de lak zat.:o

Zeg maar waar de C-stijl over gaat in de kont, daar zit zo'n scherpe vouw in de carroserie. Daar precies in die vouw zat een bult van zo'n 0.5 x 1.5 cm. Als ik er op drukte dan was de bult nog best stevig. Leek een beetje op dikke folie.

Ik heb hem precies in het midden met een spelt lekgeprikt, zo goed en kwaad als het ging terug gedrukt, en daarna het gaatje gesealed met de lakstift.

De lak van de Vectra (Mica blauw) is verder helemaal toppie, en ook zit er in de buurt van 'de blaar' geen roest of andere beschadigingen.

HOE kan dit nou onstaan? Zou dit bij het schadebedrijf opgelost kunnen worden zonder het hele paneel over te moetnen spuiten? :cry

Zal waarschijnlijk een oude schade reparatie zijn, wellicht heeft de nieuwe lak zich niet goed aan de oude lak geecht. Zit de blaar net in de knik en dan tegen de sierlijst aan? Maak anders even een fototje van het bultje.

Misschien kunnen ze spot repair uitvoeren op de plek, maar ik ga er van uit dat je hele deel moet worden overgespoten...

Hij heeft inderdaad schade gehad daar. hmm. zal eens een foto'tje maken. Zit inderdaad net in de knik, maar zo'n 2 cm van de sierlijst af...

Wat kost zo'n geintje ? Kan ik vast gaan sparen ... :(

Terug
Naar boven