• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

H1 of H7

je kan ze sowieso niet door elkaar gebruiken,is een ander soort lamp.

Calibra heeft bijvoorbeeld H1 en de Astra G H7.

om wat voor auto gaat het??

heb een astra G,

maar daar zit haar H7 in, maar heb vocht in de koplamp zitten en klein beetje water. en nu leek het mij verstandiger om nieuwe lampen te halen maar wou dan devil eyes halen van dayline. maar die hebben H1 fittingen maar was benieuwd of dit een andere licht sterkte geeft zeg maar.

het enige verschil in lichtsterkte is van welk merk de lamp is!!!

vind persoonlijk philips verlichting feller dan de standaard van opel.

dat is 10000 k maar dan zie je helemaal niets daarom rijdt bijna iedereen rond met 6000 of 8000 k vanwege de lichtopbrengst

8000 is wit licht met blauwe gloed

6000 is helder wit licht

Over het algemeen zijn H1 pitten iets goedkoper dan de H7 uitvoering, kijkend naar philips.

Ook hoor ik goede verhalen over de "xenon" van de halforts, zijn gewone vitting lampen maar dan 2x zoveel licht.

origineel gepost door tmug

Over het algemeen zijn H1 pitten iets goedkoper dan de H7 uitvoering, kijkend naar philips.

Ook hoor ik goede verhalen over de "xenon" van de halforts, zijn gewone vitting lampen maar dan 2x zoveel licht.

Dat is dan geen Xenon, maar wannabe Xenon haha...

Willem

origineel gepost door wim-v6

origineel gepost door tmug

Dat is dan geen Xenon, maar wannabe Xenon haha...

Willem

Staat niet voor niks tussen trema's ?

Terug
Naar boven