• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hallo allemaal

ik heb een astra f uit 95 en ik wil weten of dat en 17 inch lm onder passen van een astra g en of ik dan iets moet verbouwen door middel van het aan lopen of zo weet het´niet er zitten nu 13 inch staal std onder mvg nick

De astra g is standaard geleverd met 15 en 16 inch velgen, enkel is de opc is met 17 inch geleverd.

Volgens mij had laatst iemand op het forum ook deze vraag gesteld, dus even de zoekfunctie gebruiken.

De astra g is standaard geleverd met 15 en 16 inch velgen, enkel is de opc is met 17 inch geleverd.

Volgens mij had laatst iemand op het forum ook deze vraag gesteld, dus even de zoekfunctie gebruiken.

Hallo nick-astra. Dat is afhankelijk van ET waarde.

Zelf heb ik de 17 inch van de Astra OPC I onder me Astra F uit 97

Is et47 bij 7,5j

Hallo nick-astra. Dat is afhankelijk van ET waarde.

Zelf heb ik de 17 inch van de Astra OPC I onder me Astra F uit 97

Is et47 bij 7,5j

Klopt, de astra-F van jeroen is omgebouwd naar 5gaats.

toen nog 4gaats:

Spiegeltrappers011.jpg

nu 5gaats:

p1060252rev.jpg

p1060246rev.jpg

Willem

Terug
Naar boven