• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hallo ff voorstellen

feo

Lid
hoi! ik ben robertjan! ik heb een rode calibra c2. oxe e2! had me al een keer eerder aangemeld hier maar kon niet meer inloggen helaas,dus heb ff een nieuw account aangemaakt!

i heb deze auto nu zo'n 1 en un half jaar! en ng steeds te vreden;)

ik heb ook gelijk een vraagje.een van me koplampen is stuk.en nou is de vraag hoe vervang je die,is dat makkelijk om zelf te doen? alvast bedankt

gr rj

Welkomhearts.gif

:D:D:D:D:D:D:D

hallo en welkom:thumbup:thumbup.voor de koplamp moet je je voorbumper eraf halen deze zit boven met 3 schroeven vastaan de linker en rechterkant bij de voorwielen aan het einde van je bumper.en dan zit hij aan de onderkant van de wagen nog met een paar schroefjes/klemmetjes.op zich valt et wel mee 1 uurtje werk.

bedoel je de koplamp zelf of het lampje.

Koplamp zelf staat hierboven beschreven

bovenaan 3 schroefjes. bij de wielen bovenin de bumper 2 schroefjes (L + R) en dan onderaan nog 2 links en 2 rechts

Dan tempratuursensortje uit de bumper klikken en dan pak je hem er zo af.

Koplamp is 3 boutjes en dan pak je hem er ook uit, zo gedaan :thumbup

Is in een uurtje te doen voor een eerste keer als het een beetje mee zit :P

Ik had een keer haast en de auto stond op de oprit, toen was het mij nog gelukt met beunhaas methoden op deze manier binnen 15 min. king:

NokiaN80joost173.jpg

origineel gepost door AsconaC20NE

bedoel je de koplamp zelf of het lampje.

Koplamp zelf staat hierboven beschreven

bovenaan 3 schroefjes. bij de wielen bovenin de bumper 2 schroefjes (L + R) en dan onderaan nog 2 links en 2 rechts

Dan tempratuursensortje uit de bumper klikken en dan pak je hem er zo af.

Koplamp is 3 boutjes en dan pak je hem er ook uit, zo gedaan :thumbup

Is in een uurtje te doen voor een eerste keer als het een beetje mee zit :P

Ik had een keer haast en de auto stond op de oprit, toen was het mij nog gelukt met beunhaas methoden op deze manier binnen 15 min. king:

NokiaN80joost173.jpg

ja het lampje in de koplamp dies stuk! brand nu nood lampje ofzo iets! dus moet alleen een lampje vervangen.

Terug
Naar boven