• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hallo mede opelrijders , vraagje over een astra..

jep ben ik met je eens, de ene is 4 de ander anderhalf, toch vind ik zo 5 deurs stukken makkelijker, het nadeel met 3 deurs is dat wanneer de kids achterin stappen je stoel nog verder voorover drukken, kan dan wel geen kwaad of zo, en van mijn corsa 3 deurs was de achterkant van de rugleuning ook stukken sneller vertrapt dan van me astra.

en dan het verhaal van de gordel om doen, stukken makkelijker met een 5 deurs.

en om dan ff op alle slakken zout te leggen :P met stofzuigen vind ik het ook zeker veel makkelijker met een 5deurs ;)

maar ja, zoals hier boven ook al gezegd word, ieder zijn smaak ;)

Tis inderdaad persoonlijke smaak.

Ik zou in geval van de Astra-H zeker voor een 5deurs Facelift gaan, of een Station..

een Corsa dan in welke vorm dan ook een 3deurs..

Willem

in de corsa b vind ik het wel een heel verschil.

als je de astra f hebt kun je als je naar alleen de achterkant volgens mij totaal geen verschil zien, mij nog niet opgevallen tenminste.

als je de corsa b 5deurs heb, die vind ik van de achter kan afschuwelijk lelijk.

de corsa a heeft dat weer niet.

ik heb nog wel een beetje smaak hoor :P

Terug
Naar boven