• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC

@Vannos wrote:@my_precious wrote:@NoFear1696 wrote:begrijpelijk dat je ongerust bent maar ik denk dat je een Knappe OPC hebt gekocht :thumb jammer dat de orginele BBS Wielen er niet onder zitter :( maar dat is persoonlijk king: )

wat zijn de originele velgen dan van deze auto?

ik vind deze niet verkeerd staan, maar ik was wel aan het kijken naar andere velgen, maar die zijn verschrikkelijk duur, die ik dan graag zou willen..vooral in de 19 inch.

dit zijn ze of het nu origineel 16 inch was of 17 weet ik even niet gok op 17

bbs-rx-258-54421.jpg

17" zoiezo, zit 308mm remmen vooraan dus geen andere keus.

leuke opc trouwens!!

dat moet zoiezo wel mooi worden dus. me maat heeft ook een OPC1 met alles meegespoten, die is alleen zilver :P

hou je de interieur verlichting standaard?

dat weet ik nog niet precies wat ik daarmee ga doen, wil dat zakje van de vernellingsbak ook blauw hebben, zag dat bij een andere auto en vond dat wel mooi in de verstralers zit gewone verlichting daar zou ik ook wel halogeenlampen in willen, maar weet niet of dat mogelijk is.

Nee bedoelde geen xenon, de lichten die er nu in zitten zijn vrij wit. En de lichten in de verstralers zijn wat gelig.

Xenon is wel mooi had het bij mijn C5 maar weet niet of het mooi zal staan bij deze auto omdat hij dan al zo blauw is. Bij de C5 die babyblauw was stond het wel mooi..

Weet wel iemand in Vlissingen die ze erin zet voor 75 euro.

Of denk jij dat xenon mooier zal staan? Wil niet zo'n blauw blauw auto hebben namelijk.

@dion87 wrote:zoiezo al mocht je je interieur verlichting willen doen, raad ik je http://www.crazyleds.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; aan... is het makkelijkst en heeft meteen de goeie enzo.

bedoel je niet xenon ipv halogeen?

Dankje voor de link ga gelijk even kijken

@my_precious wrote:Nee bedoelde geen xenon, de lichten die er nu in zitten zijn vrij wit. En de lichten in de verstralers zijn wat gelig.

Xenon is wel mooi had het bij mijn C5 maar weet niet of het mooi zal staan bij deze auto omdat hij dan al zo blauw is. Bij de C5 die babyblauw was stond het wel mooi..

Of denk jij dat xenon mooier zal staan? Wil niet zo'n blauw blauw auto hebben namelijk.

xenon heb je trouwens in verschillende kleuren.. van geel tot paars zeg maar

misschien dat mensen hier op et forum je ermee willen helpen. er woont vast wel iemand in de buurt

@dion87 wrote:@my_precious wrote:Nee bedoelde geen xenon, de lichten die er nu in zitten zijn vrij wit. En de lichten in de verstralers zijn wat gelig.

xenon heb je trouwens in verschillende kleuren.. van geel tot paars zeg maar

Ohw dat wist ik niet die jongen hier heeft alleen de blauwe namelijk.

Morgen ga ik hem ophalen aan het eind van de dag nadat ik klaar ben met werken, als er iemand op het forum is die kan helpen graag.

Weet jij of de verlichting voor in de klok e.d erg vel is?

Bedoel als je in de auto zit of je gezicht dan verlicht word, want dat wil ik dan weer niet.

Mooie opc 1 :wub

Mocht je xenon willen gaan nemen , zet deze dan niet in de originele koplampen ivm strooilicht.

Verder wens ik je er heel veel rij plezier mee ;)

@my_precious wrote:

Bedoel als je in de auto zit of je gezicht dan verlicht word, want dat wil ik dan weer niet.

gewoon goed + je dashboard en klok verlichting kan je dimmen.

@DMLB ceo wrote:@my_precious wrote:

gewoon goed + je dashboard en klok verlichting kan je dimmen.

zelfs dat wit ik niet, ben zo benieuwd als ik hem heb, wat er allemaal op en aan zit.

het was echt teveel om op te noemen, zij de garagehouder.

hij vertelde ook trouwens dat er iets in zat dat als hij gestolen word, ze de auto weer terug kunnen vinden aan de hand van een chip of zoiets.

Terug
Naar boven