• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo Opel rijders - Vragen over Astra GTC 1.8i 16V (140pk)

Weet iemand wat dit precies is? En wat je ermee kunt?

Deze info kwam per ongeluk naar voren toen ik een knop indrukte.

2crkp5u.jpg

Ik vind dat de versnellingsbak nogal stroef is. Hij gaat niet echt soepel in de versnellingen. Is dat normaal voor deze bak?

Kreeg een melding op het scherm dat het nivo van de ruitensproeier laag was. Nu ga ik kijken en dan zie ik dat er geen pijlstok in zit. Hoe zie ik nu hoeveel ik moet bijvullen? Hoeveel zit er nog in als die melding komt?

ruiten sproeier kan je vullen tot dat er niks meer bij kan. Versnelling bak , kan ook last hebben van de kou. olie is dikker dan normaal kan wat stroever gaan dan !

Terug
Naar boven