• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo

Hallo allemaal,

Ik ben Max, en kom uit Breda. Ik ben sinds kort in het bezit van een astra f uit 1994.

Heb deze auto voor weinig kunnen overnemen en deze heeft dan ook wel wat kleine

minpunten.

Ik hoop dan ook dat ik met wat hulp en advies van het forum alles gefixt kan krijgen

zodat ik hopelijk nog een hoop kilometers met mijn "nieuwe" king: wagen kan rijden.

Grt. Max

Hey stadsgenoot!

Welkom hier. Heb je ook foto's van je auto, daar zijn we echt gek op?

Waar ergens in Breda woon je? Ik woon zelf sinds enkele weken in Princenhage, heb altijd in Zevenbergen gewoond, vlakbij Breda.

Veel plezier hier op het forum :thumb

Hoi risl,

ik woon zelf in Breda zuid-oost (ypelaar).

Foto's heb ik nog niet gemaakt maar echt geweldig ziet hij er helaas niet meer uit heeft namelijk al eens wat schade gehad vandaar.

Zal deze week wel eens foto's maken en posten, maar heb het vandaag nog druk want ik moet nog gaan carnaval vieren en dat is ook

belangrijk natuurlijk king: .

Ja, zeker belangrijk, ik ben na het werk ook weer direct de stad in.

Jammer dat het weer bijna over is :(

Foto's zien we dan wel verschijnen, ben wel benieuwd.

Terug
Naar boven